|
|
|
|---|---|
| någon som vet om de finns trimchip till en e34 520i 12v?? | |
|
Välkommen till forumet! Det finns säkerligen trimchip att köpa till din bil. Tyvärr har de i regel absolut NOLL positiv inverkan på din motor. Mitt råd är att avstå ett sådant köp. Du kan söka här på forumet genom att knappa in exempelvis, "trimchip" Länk |
|
| okej. ja de visste jag men de va inget efekt ökning ja va ute efter utan ja har hört att den skulle dra lite mindre. mvh Daniel | |
|
Bilen brukar kunna dra lite mindre med chip. Men frågan är om det är värt det... Om bilen drar 0,05 l/mil mindre (vilket kan vara realistiskt) så måste du köra närmare 5000 mil innan du har tjänat in de 2500 kr du betalade för chippet. |
|
| Okej då är ju de ingen ide alls. får bli uppet filter o sport system för ljudes skull istället. Mvh | |
| Originalfilter är att rekommendera faktiskt. | |
| bättre med ett bolt on turbo kit ^^ men du kan gärna öppna säjkrings locket på din bil under huven på förarsidan å ta en bild uppifrån å skicka till mig om du vill :) | |
| har borta nåra relän å skulle vilja veta vart dom ska sitta för de finns ju hiskelit många uttak som är tomma med ;/ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.