|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Inatt klockan 01.00 (2007-06-28 klockan 01.00) stängs AutoPower av för systemunderhåll, uppgradering av internetlinan och flytt till ny serverhall. Jag hoppas att sajten kommer att gå snabbare efter bytet. AutoPower beräknas komma igång igen ungefär vid 02.00 -tiden. Läs mer: Länk Mvh Tommie, AutoPower.se | |
|
Råder det inte fotoförbud på den adressen ;) // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Ah, då kan Tommie börja använda sitt vattenglas igen :-) Detta blir intressant... |
|
|
tsaros: På den gamla adressen? Jo, det borde vara fotoförbud där. Attans att jag kom med på bild där. Beklagar om du känner obehag nu. Känsliga personer borde kanske varnas först. :-) Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Den nya :) // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Ser ut att vara en välbyggd hall (om än hemlig:))! Väntar med spänning på resultatet, lycka till med flytten! Mvh, /Wille |
|
|
Initialt känns AutoPower bra mycket snabbare. Vet dock inte om det är ren placebo eller inte, men det känns som att sidorna laddas direkt. Det här kommer nog att uppskattas av många! __ Bilblogg: Länk |
|
Paap Reeder |
Fler saker i detta landet borde skötas, styras och köras som Autopower ... då vore vi snart ledande i G8 ... Tack för allt jobb! MVH /// Paap R |
|
Jag upplever en klar skillnad. Tack för detta! |
|
| Danke schön! | |
| sidorna laddas mycket bättre nu,alla tiders... | |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Verkar vara snabbare även för mig. Bra jobbat som vanligt. Bert-Ola BmwCS #2423 |
| Har ni kopplat på turbo? | |
|
BMW Berra: Högre kompression, högre litereffekt samt lättare motor? :D Turbo är för Fast-n-Furious kidsen ;) Upplever också snabbare laddningar, bra jobbat! Mvh, /Wille |
|
|
Hej vad det går att ladda bilder i PowerBörsen, helt plötsligt! :-) Har varit och besökt den nya serverhallen ett par gånger, och det är ingen underdrift att den håller militär säkerhets- och backupnivå. Tyvärr bygger inte BMW tillräckligt stora dieselmotorer för att driva UPS:erna, utan aggregatet är en imponerande Caterpilarskapelse. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Super! Det rullar på riktigt snabbt nu. Trodde först det var ett skämt med bilderna från serverrummet samt UPS:erna, jisses vilka grejjor! //J |
|
|
Nu kanske folk börjar förstå att driften är lite dyrare än vanlig serverplats hos B-one för 35 kr/månad. __ Bilblogg: Länk |
|
Paap Reeder |
Att köra AP nu ger samma upplevelse som att köra V12:an när man mekat dit 3,91 istf 3,17 under baksätet. MVH /// Paap R |
|
Ja ett riktigt lyft när man ska kolla på bilder..thumbs up! //Roffa |
|
|
Detta var en efterlängtad uppgradering av sajten :-) Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
| Man märker skillnad ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.