|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| För ni som ville veta vad som hände så blev jag kär i bilen och köpte den direkt. Imorn ska jag hämta skönheten. | |
| För er som undrar hur det gick. Jag blev kär och köpte bilen. Ska hämta skönheten imorgon | |
| Vad blev priset? | |
|
GRATULERAR!! vilken bil!!! vad tyckte du om färgen helt ärligt? var det andra saker som vägde så mycket att du fick "ta" den färgen eller blev du förtjust? mvh Uffe/bildock |
|
| bara att gratulera.. grymt snygg bil | |
|
Hade också utan tvekan valt denna färg före svart eller silver, mycket snygg. Grattis till bilen! ___ //Ulf |
|
| Jag orkade inte pruta, utan betalade 295k med fälgarna. Är kanske lite för snäll ibland. Vad det gäller färgen var jag först lite tveksam på bilderna men när jag såg den stå där var färgen helt rätt. | |
|
Gartuelrar, Pokerjohn! Allvarligt talat tycker jag färgen var riktigt fin på bilen - det enda jag menade med mitt inlägg var att du kanske skulle ångra dig då du inte verkade helt säker - men nu verkar det som att du är helnöjd och då kan det väl inte bli bättre! Mvh Anton |
|
|
Merlotröd, M-fronten och fälgarna = snyggt. Grattis och lycka till med din fina bil! Mvh Maria |
|
| Lär nog vara en av de snyggare Z3:orna i Sverige. Grattis ! | |
| Förlåt... Z4:orna .. off course | |
|
Ringde till Insplanet om försäkring och det skulle kosta 22 000 (Sveland) om året i helförsäkring. Rimmligt? 23 år, halmstad, lägenhet, parkerad på uppfarten. Aldrig ägt en bil innan på pappret ;-) |
|
|
Det är bara att ringa runt till samtliga bolag och få pris. Insplanet täcker bara in ett fåtal bolag. ___ //Ulf |
|
|
22´ var dyrt. Måste finnas någon billigare. Ring ALLA bolag, inte bara några. Varje bolag har sin egen filosofi och prissättning på olika märken/modeller. |
|
|
Pokerjohn, 22kkr?!?! SH*T! Jag är också på jakt efter en Z4 och kollade upp även denna på blocket ;-) Men avstod eftersom den var importerad + att jag vill köpa via en bilhandlare för att få bättre ränta på billån. Hur som helst, jag kollade upp försäkringskostnaden också =) Jag är 29 år, bor ganska centralt i Lund och har privatparkering utomhus. ca 7900 kr sa Vesta försäkring. (1500 mil/år) Lycka till med din monster!!! |
|
|
Ja, 22k är saftigt. Ringde Vesta och där ville de ha 18.5k, lite bättre. Länsförsäkringar sa preliminärt 15.5k, men de skulle höra av sig igen. IF ville ha 27k och Trygg Hansa och Insplanet låg runt 22k. Blir Vesta eller Länsförsäkringar. |
|
|
Kolla även BMW Originalförsäkring Länk ___ //Ulf |
|
|
Skulle inte ha något emot att ha en sådan färg på min bil. För mig kvittar det vad andra anser, fast om det påverkar priset vid vidareförsäljning så kanske detta kan påverka mitt beslut vid köp om det inte speglas av försäljningspriset. Jag har dock än så länge aldrig köpt en bil pga dess färg, har den varit till min belåtenhet är det dock en bonus. Mvh Mikael |
|
|
Pokerjohn, Om du inte har råd med försäkrigen så kan jag köpa bilen för 260kkr rakt av ;-) ;-) 15,5 kkr var inte heller billigt i mina ögon. Att bli äldre har sina fördelar =) |
|
|
Gratulerar till bilen. Kolla även med moderna försäkringar, de är billiga. Jag har min E34 försäkrad där. Tänk på att du har 10% rabatt på BMW original försäkringar om du är medlem i BMWCS. __ Bilblogg: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.