|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nja men det är ju sk "sevärdheter"... Jag körde en sträcka på ca. 20 mil idag och det fanns väl sådär 20 st kameror på den sträckan, och vid ca. 15 av kamerorna fanns denna cirkel med punkt i mitten. Så jag förstår inget annat än att det skulle va utmärkt var fartkameror finns... Och med varning menar jag då att en röst som skulle säga något i likhet med "du närmar dig en sevärdhet"... |
|
|
Om du har en "Moddad" skiva för kartorna, så kanske det skulle fungera så, om kamerorna är inlagda som sevärdheter alltså. Men har du en originalskiva så är det inte inlagt. Jag har inte sett någon sådan skiva, de jag har sett har haft kamerasymbol för kamerorna. Sedan är jag inte säker på funktionen med sevärdheter, måste du inte ange vilken sevärdhet du ska till, för att få guidning dit. Jag tror inte det finns någon "varning" som talar om alla sevärdheter du närmar dig. |
|
|
Jo jag har en "moddad" skiva... Sökte lite så t.ex. här kan man läsa lite om fartkameror i navin: Länk Börja på samma gång läsa och testa NavTweak: Länk Men när jag testa att uppgradera min navi med "min svenska version" så blev hela skärmen svart, så får se imorgon om den har återställt sig själv eller vad jag ska hitta på. Kanske får läsa på lite mer... :) Men brukar ju alltid vara så att, testa först och läs "manualen" sedan. Mvh Ubbe |
|
| hej drar upp denna tråd igen =) Har precis byt till den stora skärmen och mk4 gps allt funkar fint men det ät en touring jag har så jag måste för länga kabel till gps antenn är det den kabel som går från en silvrig box brevid tv mmodullen ? och går framåt i bilen en liten tunn rakare =) och ev art nr mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.