|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
| Absolut! Där är vi helt överrens. Det finns ju en brytpunkt för hur mycket man ska betala kontant i förhållande till avkastning på innestående kapital. Vid låga räntor blir ju brytpunkten lägre än vid höga räntor. Men nu är ju räntorna på väg upp. | |
|
Anders S och jag försöker poängtera samma sak. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
...och efter 3 sidor lån/kontantinsats/amortering/ränte-snack så kanske det går bra att återgå till det ursprungliga ämnet? ;) Det går ju säkerligen att fortsätta era ekonomiska diskussioner över PM? Mvh, /Wille |
|
|
Ja, blev lite OT där... Vi kanske ska gå över och prata om värdeminskning på en ny M3 för 800kkr :-)) Nu finns det inte smileysar på det här forumet...men var verkligen menat som ett skämt :-) |
|
|
Vadå? Minskar dom i värde! ;-) Mvh Jonas |
|
| Nä...var en kompis som sa. Men det tror jag absolut inte...iaf inte en Bmw :-)) | |
| är det någon som funderar på en m3 sedan här? | |
| bmw_jerry: Är det samma pris för sedanen som för coupén? | |
|
Sedanen blir nog lite billigare. Brukar ju vara så att coupéer av någon anledning betingar ett högre pris. En sedan är naturligtvis mer praktisk för passagerare men tappar lite av sin sportighet med fyra dörrar. Så nej tack för min del. Mvh Jonas |
|
|
Mina favoritfärger: Interlagos Blue: Länk Silverstone II: Länk Sparkling Graphite: Länk |
|
| såg att det blev fel länk till Silverstone II, här e den rätta: Länk | |
|
Kommer det någon ny färg i.o.m. M3'an? Jag tänker närmast på Phoenixgelb samt LagunaSecaBlau som kom till e46? Mvh, /Wille |
|
|
Silverstone II är mitt val av standard färgerna. Mvh Jonas |
|
|
Silverstone II är mitt val av standardfärgerna. Mvh Jonas |
|
| hade jag bestältl hade det blivit en individuallack.. kanske estorilblå elelr phoenixgul... så snygga färger :D | |
|
Alpinvit så klart ! ;) |
|
| Vit är väldigt fint och inne just nu...men är tveksam om det blir så i framtiden.... | |
|
BMWJerry// Jag har haft Estorilblå som favorit. Men kör nu LeMans blå och den är jobbig att sköta. Visserligen mörkare än Estoril. Damm och smuts syns på en gång. Silvergrå har jag haft på två bilar och den är mkt tacksam att tvätta och sköta om. Mvh Jonas |
|
|
tycker faktist att bmw har tråkiga färger i sitt sortiment oavsett modell.. det är för mkt grått/silver.. bara dystra färger.. skulle vilja se lite mer gröna,gula,blåa och röda färger.. visserligen finns dessa nu men i ett bredare sortiment. BMW-Jonas: jovisst men vill man vara fin får man lida pin.. skämt o sido.. på en bil som m3 lägger man nog ner mkt tid på att sköta om den så att bilen lätt blir smutsig är väl inget större problem. silver är väl en lite tråkig färg på en m3,,, när man har en så fin bil gälelr det att sticka ut lite också :P |
|
|
Jag tycker dessa färger sticker ut lite i alla fall bland standardfärgerna: Interlagos Blue, Sparkling Graphite |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.