|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| jag kan vara med bokom och nosa på alpinan om m3 skulle få stryk hehe till slut så vinner m modellen sen om det blir m3 lr m5 vet jag ej. | |
|
gti-mannen din bil är också fin men du har för stora fälgar för den typen av bil ;) föresten snart ska jag bästella Supersprint race lätvikt avgassystem :) väger bara ca 8kg mot dagens orginala 24kg... |
|
|
damn va imola röd e snyggt.. men ja instämmer me gti-mannen.. sätt på 19 ist så kommer du ha grymmaste m3an i v-ås helt klart Mvh |
|
|
mattias vad är det för M3:or du har kört ifrån? vilken modell? |
|
|
mattias_31 tackar, störe fälgar kommer men just nu prioriterar jag kolfiberinsug, och ss avgassystem, och de grejer är inte biliga :) men en sänkning och minst 19tum kommer :) |
|
| monster femma/ flera E36or | |
| cado/ låter bra d:) | |
| ok mattias.om du vill prova mot en e46 så kan du prova mot cado. | |
|
jo ja vet monster femma.. e han en duktig förare så har ja nog inte mycke å säga till om hehe. planerar att inhandla en alpina roadster till nästa sommar så då rejsar ja mer än gärna. |
|
| har faktiskt rejsat mot en m3 e46a på e18 mellan bro o bålsta va faktiskt ganska jämt men när vi va uppe i över 220 så drog ja i från.. har d insp på video. 0-100 e kört för mig | |
|
mattias_31 hade varit kul å testa mot en sån som du har undrar lite hur dem går :) alpina roadster vilken menar du z4?? fan vad collt de är riktigt läckra:) |
|
|
japp z4 klart vi kan träffas å köra lite:) vi kan styra upp nån dag i helgen kanske.. |
|
| skicka pm när det passar dig så träffas vi på stan någonstans, kanske train station :) hejs | |
| cado kolla gästboken:) | |
|
mattias_31 gör det samma :) |
|
|
Mattias_31 Du lär köra mer med 4an än 220 när du börjar köra ifrån en M3 E46 ? Mvh |
|
| stämmer bra d... 6 åker i straxt där efter:) | |
|
mattias upp till bevis mot cado, han har ju bjudit upp dig, men jag garanterar från 50-220 så ligger du minst 10 billängder bakom och efter det så ökar det dramatiskt till e46:ans fördel. ungefär samma vikt, 63hk fördel för M3.finns inget att tilläga mera men lycka till. som sagt upp till bevis mattias, men bli inte besviken sen på din bil om det blir så som jag säger.tycker fortfarande att alpina är en fin bil men ingen racer. |
|
| Glöm inte videokameran grabbar ;) | |
|
Monster Femma// jo då, ja å cado håller kontakten å ska träffas... vet att ja kommer åka på torsken men d ska bli kul:) Lizzardo// kom du me så får ja iaf vinna över en bil;) Mvh mattias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.