AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
2.173

ta bort fläckar på sätet?

Cr
1.381
Cruser
325i -92
328i-97 touring
klantade mig och råkade tvätta bilen lite med fönster öppet, resulterade i fläckar på ena framsätet, vatten och rengöringsmedel bara. sen köpte jag turtle textiltvätt...blev bara värre....vad göra?
BM
683
BMW-Båstad
BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70
BMW 635 CSI -79
BMW 850 ia -92
BMW M3 (325)-93
BMW 530 Touring -94
BMW 745 -02
Alpina B12 5.0 #243
Prova Stainremover från leathermaster
Länk

Mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby.
Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
funkar det på textil??
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Textiltvättarna gör d bara värre enligt egen erfarenhet!

Man ska tydligen spraya på, använda nån svamp och skrubba lite sen dammsuga upp det med våtdammsugare.. Självklart visste ju inte jag det när jag gjorde detnån gång för 3-4 år sen på 325:an jag hade..

Vet inte riktigt vad som får bort det? Ser ut som nån pissat där eller? Kemtvätt kanske ?
Cr
1.381
Cruser
325i -92
328i-97 touring
ser inte kul ut iaf.....va på nåra ställen igår och kollade på priser....kostar 1200kr, går typ inte göra löst utan måste ta helrekond
Jag har också ett par fläckar i mitt baksäte, får inte bort det med vatten och det blir värre med textiltvätt enligt mig :/

Bmw, For thoose who love's to drive ;)
Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
tror mer på det md säger,har fått bort alla fläcker på tygstolarna på att våtdamsuga...
to
3
toywan
525i sedan-05
Hej!

Jag har testat med galltvål med stor framgång. Min dotter på 3 år lyckades med att kräkas samt spilla lite juice i min 525:as baksäte. Galltvålen gjorde mig lycklig efter att jag testat turtles produkter o lite annat.. Fick bort fläckarna och den oönskade odören....

Lycka till!
at
313
atmos
320 e46 m clubsport... X4 20d m sport...
lämna bilen till en recond firma o be dom göra en kemtvätt,jag fick gjort det med gott resultat
Var köper man galltvål?
Finns en jättebra sök motor som heter goggle, jag provade att skriva det du letade efter. kolla första länken? Tror att det hjälper.
Länk
Kid: Clas O så klart!! (imponerade stort på tanten hemma att jag visste när hon undrade detsamma)
klädsel och interiörtvätt och en våffelduk lär göra susen.
Se bara till att du behandlar hela området och inte bara fläcken.

MVH/
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.