AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
4.565

Ingen som reagerat på dålig lack nyare 5 Serie ?

Sida 2 av 2
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Hur ser en Subarus lack ut? ;)
Borde vara bättre än "apelsin" hur som haver ty denna bil har nu de nöjdaste ägarna totalt sett enligt en undersökning nyligt gjord dvs 2007..

Eller>>>Har Subaru ägarna bara inte reflekterat över detta med lacken?
De är nog inte lika kritiska som BMW ägarna....antar jag.

Tvivlar på att BMW's lackjobb skulle slinka igenom kontrollen de gör på fabriken på bilarna OM nu alla skulle ha detta problem..Borde vara allvarligt om alla nya BMW har "knottrig lack",vilket jag inte tror(eller kanske hoppas på nu för ryktets skull om inte annat)..

Säg inte att Japanerna fixar detta bättre än BMW?,vore iofs inget otroligt "fenomen" mht till vad en del redan skrivit här ovan(dessa saboterande ekonomer igen ;))
BMW kanske behöver en "uppsträckning" vad gäller lackens kvalité också för att komma i topp på "diverse undersökningar" framöver?

Synd OM nu detta är fallet,vilket tyder på återigen att diverse ekonomer har fått gå segrande mot teknikerna/ingenjörerna,allt för att det ska gå fort och billigt att då lacka en bil :/

Mvh Janne.
Visa användare
700
A Lind
635 CSi -87
Gå ned till er lokala bilhandlare som kommer ni se att många om inte alla har tveksam lack. Men jag är rätt säker på att det inte bara är BMW som har det här fenomenet. Jag vet iaf att även hyoundai har det ;).
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

A Lind>>>Jondajjerna :) har faktiskt enligt denna undersökning hamnat nästan sist(om inte sist?,har inte papieren framme nu) så där är det förståeligt om också lacken falerar :)

Mvh Janne.
Visa användare
700
A Lind
635 CSi -87
Hyundai stavas det nog (aldrig varit intresserad nog för att lära mig och orkade inte googla ;).
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.