|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Snygg, dock är jag inte säker på fälgarna, och då är jag bara tveksam i fram egentligen. Skulle dock vilja se den i verkligheten för att vara säker. Tycker dom ser ut att bredda för mycket. Bak däremot ser det ut att vara ett snyggt djup fälgen och med rätt breddning. Kanonfin bil för övrigt. |
|
|
har uppdaterat galleriet med några bilder :-) eisenmann & umnitza :-) Länk Länk Länk |
|
|
Clean! Man ska ha en svart beemer!;P ImP |
|
|
Ser bra ut bomis! Var du på Masters i aug. Tror att jag såg din bil då som hastigast. Vad tycker du om Eisenmann avgs hittils? Gå i köptankar på det själv. |
|
|
maxey>> nej, jag var inte där....jag är grymt nöjd med systemet...det tog lite tid innan det satte sig ordentligt....man ska köra in det så hårt som möjligt för bästa ljud, helst på bana så systemet nästan glöder ut till topparna :-) Kan säga att det låter ritkigt rått, mulligt och metalliskt...RUMBLE IN THE JUNGEL!! Lämnar ingen oberörd som man åker förbi... Prestandamässigt känner jag tydligt att det ger mer vrid på lägre varven och på topparn :-) |
|
|
Bra det var det jag ville höra. Jag har haft detta förr på M5:an vad tycker du om ljudet inne i coupen vid gasprådraget? Ähh det spelar ingen roll egentligen, jag skall ha det ändå! Såg en svart med BBS 19 CH så jag trode det var du. Strunt samma. |
|
|
maxey>> vid segdragning på runt 2500-2800 varv så dånar det lite i bilen, men då är det bara att växla ner alt ge mer gas, jag föredrar det senare :-) Köp eisenman race "Le mans-edition" med 83 mm rören, fick det för 12 500 ink frakt genom xerius racing som jag starkt kan rekommendera, toppen killar med koll på service jämte kund... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.