|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Lägger upp lite bilder på bilen med förhoppning om några kommentarer :-P Länk | |
| Fin. Fälgarna gör sig bra. :D Helt orginal annars? | |
| ribban>>jepp, helt orginal, ska in på sänkning inom kort och uppgradering till eisenmannsystem :-) Såg din kärra, fan va nice den var. Vad är det för dimljus/luftintag i fram + klarglasblinkers?? har letat som bara den efter dessa. Vart har du köpt dom? | |
|
Ajaj.. finns nog inget finare än en svart M3a =) // M.V.H. Daniel |
|
| Spajjjs>> alltid varit min favvofärg på bilar :-) | |
| Riktigt "clean", fälgarna passar till den svarta färgen. | |
| Bones>> tackar tackar...det skall vara så cleant som möjligt ;-) | |
|
bomis: jepps min oxå. Svart o Clean ska de va =) // M.V.H. Daniel |
|
|
Fantastiskt snygg bil du har bomis! En lätt sänking skulle matcha 19-tummarna bra. Just carbonsvart är så j*kla läcker som den skiftar mellan svart och mörkblå. Enda nackdelen är väl att man måste tvätta bilen så fort ett regnmoln har dragit förbi ;) Mvh, /Wille |
|
|
Med all respekt för andra kommentarer. Sänk den inte! Jag är lite av orginal-fetichist och tycker M3:an är riktigt stilig som den är. Möjligen målade bromsok som syns genom fälgarna..... :-) |
|
|
En liten sänkning, svarta blinkers fram, svarta njurar och LED-baklampor. Sen e den fulländad =) // M.V.H. Daniel |
|
|
WilleW>> tvättade bilen i helgen och 5 min senare var det fullt med pollen på den :-( Jag skall lä in den snart på 30/20 mm sänkning Bones>> jag har funderingar på att köpa röda brembo bromsok men dom är så dyra, kanman lacka om org oken?? Spajjjs>> Har letat länge efter rökiga klarglasblinker i fram men har inte hittat några med bra kvalité än. någon som kan rekommendera någonstans där man får tag på det? För övrigt så får man tacka för alla positiva kommentarer... |
|
|
Har du kollat med stylabilen.se ? // M.V.H. Daniel |
|
| spajjjs>> jepp | |
| Japp, du kan lacka oken själv. Har varit trådar uppe om det förut. Testa att göra en sökning. | |
Gemini__ |
Riktigt stilig vagn. Mvh: Thomas |
|
Ahh, avgassystem gör mkt! Blir ett Gruppe M för mig :) Luftintagen fram är köpta från USA, är tillverkade i kolfiber. handlade från Delsa Motorsport. Klarglasblinkerserna köpte jag från Exclusive parts i Sverige. =) ribban>>jepp, helt orginal, ska in på sänkning inom kort och uppgradering till eisenmannsystem :-) Såg din kärra, fan va nice den var. Vad är det för dimljus/luftintag i fram + klarglasblinkers?? har letat som bara den efter dessa. Vart har du köpt dom |
|
| ribban>> tack för infon! vart köper du ditt gruppe M?? | |
| ribban>> har exclusive parts någon hemsida? jag hittar dom inte på google?? | |
|
snygg utan det minsta omsvep! en dröm för mig iaf.. drifters do it sideways... |
|
| speedy83>>tack...det värmer :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.