|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har bestämt mig för att överge 19"-fälg pga komfort och prisfråga: Ska jag välja den bilden? Länk Bilen ifråga är exakt som bilden visar. Alternativet är någon av dessa: Länk Länk Länk Länk Länk Eller finns alpina i 18" till E90. Någon som har aning om priset på dom? | |
|
Jag röstar för antingen bild 1: Länk eller bild 4: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Bild 2 eller 4 skulle ja sattsa på... | |
|
Haas, menar du bild 2 av "alternativen" eller bild 2, alla inräknade? |
|
|
1 Länk 2 Länk 3 Länk 4 Länk 5 Länk 6 Länk |
|
|
...aha...du hade med de fälgarna som satt på bilen som första-alternativet...eller? Och därutöver hade du 5 st alternativ? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Ja just det... :) ...då ändrar jag mina förslag till nr 2 och nr 5... ;) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Anders S, jag skulle ha valt Länk Den är stilren och fyller ut hjulhuset riktigt bra. Någon svårare att hålla ren men det är smällar man får ta. |
|
|
Just de,blir ju så... Men då blir de bild 3 och 5... Finns några bilder me dom monterade? |
|
| Alltså,ja mena om de finns några bilder där man ser hela bilen me dom olika fälgarna? | |
|
Bones, du o jag har nog ganska lika tycke i såna här frågor. Det är nog den jag gillar bäst. Mest stilren och klassisk. Vissa säger säkert tråkigt.. |
|
|
...okejdå...här är de (utom bild 1 som ju redan finns...): Nr2: Länk Nr3: Länk Nr4: Länk Nr5: Länk Nr6: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Anders S :-) Vilken färg är det på kärran du beställt? Jag har M158 17" på min Arktis metallic, ser helt ok ut. Men jag såg samma fälgmodell på en svart E90 och då såg dom små ut i hjulhuset. Svart aE9x äter fälgar. :-) |
|
|
Nr 1 eller nr 4 hade jag valt. Nr 4 har jag aldrig sett tidigare och bara av den anledningen hade det varit en het kandidat för mig. // Erik |
|
|
Bones, den blir vit som på första bilden. M-paket med 17-tummarna som jag tänkte använda till vinterfälg. |
|
|
Tack för alla synpunkter. Ringde o beställde fälgarna bums. Radialeker 196 blev det Länk Listpris: 14000:- men jag tror jag får dom billigare. |
|
|
Ok, vit blir kanonsnyggt! Tror som sagt att fälgarna som jag föreslog i mitt första inlägg blir riktigt snygga på bilen. :-) |
|
| Hehe, såg att du beställt dom! Som sagt kanonsnyggt i kombinationen vit touring! | |
|
Den fälgen kan inte bli fel! :) |
|
| Det blir nog en sådan fälg på min nästa bil. Om typ 2 år är det dags att byta, är lite inne på en 320iT/320dT med M-paket. Färg låter jag vara osagt, men det lutar åt monacoblå/sparkling grey/vit. Får så om jag vågar vit eller bangar ur i sista sekund :-) | |
|
Klart du ska en vit med M-paket! ;) Angående fälgval så kanske det har kommit annat godis tills dess. Finns några 19-tummare som är rätt schyssta också, den här var jag lite sugen på från början Länk . Tyvärr är 19-tummarna så in i helvete mycket dyrare, nästan dubbla pengen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.