AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.783

Vad ingår egentligen i M-sportpaketet för E46 cab (facelift)?

Sida 3 av 3
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
192, för att vara exakt va? Sedan är ju inte Wikipedia helt pålitligt iofs...

Hursomhelst vill JAG ha så mycket motor som möjligt, då jag anser att det är just i en cabbe man behöver det mest, pga den ökade vikten samt ljudupplevelsen som är påtaglig.
Jag hade köpt en M3:a om jag haft råd, men å andra sidan är det kanske tur att jag inte har det - för nu får jag en faceliftad bil istället; om jag nu köper en 330 -04:a!
Finns ju en B3S cab på Blocket också, men har - som sagt - inte råd, tyvärr :(
Ni
104
Nico_boss
Bmw M3 coupe -02
143 KW...de står ju på sidan...den sida som du skicka =)

/Nico
Ni
104
Nico_boss
Bmw M3 coupe -02
om den inte e pålitlig så snackar du som att du vet allt då ???då ere väl 2.8 kanske ändå...

/Nico
Visa användare
3.753
Sani
Hey, det är inte jag som inte vet motorvolymen på min egen bil!? Jag har inte ens någon :)
Ni
104
Nico_boss
Bmw M3 coupe -02
haha ja går efter va bilfirman sa lilla vän...du skicka en sida o sedan säger du själv att den kanske inte e så pålitlig =)...hihi...men men....kvittar..2.5 lr 2.8...192 hk...kvittar om ja ska va ärlig..ja e nöjd me min bil...aa satsa på b3...dem e feta

/Nico
Visa användare
3.753
Sani
Ja du grabben, om det kvittar behöver du ju inte bli så upprörd, om det inte kvittar kan du ju kanske själv ta reda på fakta om din bil?...Nog om detta nu, barnsligt.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Men vad är det som är så svårt.

Det är 2,5 Liter och 192 hk.

Men om du mår bättre av att tro på din bilförsäljare så. När du ändå håller på kan du ju montera ditt chip och säga att du har 250hk i kärran...

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.