|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Tänkte kolla om det är någon från göteborgsområdet som ska till Gelleråsen med SportCluben den 9 Juni... Självklart kul o veta vilka andra som har tänkt att bege sig dit oxo! Jag vet att det är ett tag tills dess men tänkte ändå kolla vilka som ska dit om man kan köra tillsammans då jag nog åker ensam till den här träffen eftersom det inte är någon utställning vilket mina polare brukar ägna sig mest åt :-) (Sitter även och längtar rätt rejält) /Magnus | |
|
Träffanmälan till Gelleråsen öppnas förhoppningvis under kommande helg. Ha koll på hemsidan: Länk "Enbart" bankörning för gatbilar med licensierade förare, och tävlingar i BMW Cup på Gelleråsen. |
|
|
Har nog kollat hemsidan 3 gånger idag så man inte ska missa anmälningen ;) Ska bli kul med lite banåka igen! /Magnus |
|
|
Z3 magnus: du åker inte ensam, har för mig att en otroigt snygg kille skall åka med dig. Daniel -www.autokonsult.se- Länk |
|
|
Nä en ful äcklig jävel var det tror jag! :-) |
|
|
Anmälan öppnad: Länk OBS! Ingen PR-möjlighet på Gelleråsen. BMW Club Schweden-BMW SportClub |
|
|
Lycka!!! Då var man anmäld! :-) /Magnus |
|
|
Anmäld! =0) DanSol `Mr eMDraj` |
|
|
Hur anmälde ni er, bara genaom att betala eller? För länken gick ju till Gellerås träffen, men länken därifrån till anmälan går ju till en sida där det står att mantorpträffen 5/5 är fullbokad!? MVH Richard |
|
|
Det gick att klicka sig vidare på nåt sätt... och sen när jag anmält betalade jag.. /Magnus |
|
| Träffanmälan finns under "Bankörning" (högst upp i blått band). | |
|
z3mpower, Du kan ju försöka att fräscha upp din dators cacheminne någon gång emellanåt ;) |
|
|
Snart dags ! BMW Club Schweden-BMW SportClub |
|
| Nu har jag anmält mig också :-) | |
|
Anmäld! Ett gäng frågor dock. Någon som kan tala om vilken tid man ska vara där? Finns ingen agenda på sidan. Vart i stockholm kan man köpa köra-bil-på-bana-sparkdräkt? Typ Sparoc eller motsvarande. Sen undrar jag om man kan plocka med R-däck utan fälg och om det finns möjlighet på plats att få dem monterade? Kanske är önsketänkande men men :-) Är banträff-noob så ni får ursäkta. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Joakim, Som skrivits ovan i tråden och på hemsidan. Tyvärr erbjuds ingen Prova-På körning på Gelleråsen 9/6. Nästa tillfälle för PR blir på Ring Knutstorp i augusti, |
|
|
Jaha det var ju trist. Men mina frågor kvarstår ändå :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Kolla här efter sparkdräkt i Sthlm: Länk Länk Länk Däckmaskin brukar knappast finnas på plats! Däcka om innan å kör dit med R-däck, däcka tillbaka sen. Eller köp billigare fälgar till R-däcken å byt hjul på plats, eller kör bara med R-däck...det gör jag! DanSol `Mr eMDraj` |
|
|
Anmäld! "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
verkar inte alls vara samma efterfrågan inför denna träff som sist på mantorp, kanske mer bantid nu?? Är det ngn som har schema över dagen? |
|
|
80s, Körschemat finns på hemsidan (Inbjudan) på www.bmwsc.com. BMW Club Schweden-BMW SportClub |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.