AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
26.446

Lev tid 335 coupe

Sida 7 av 14
VH
208
VHDanne
BMW 335CiM -08
Andrè

Jag har fått gamla av dig för någon månad sen, men inte någon ny.

///Danne
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
VHDanne

Kolla igen.
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
HARM

Har du hört något om din 335:a?
jo, ska vara hos ÅF idag eller imorgon :-) Var inte hemma idag så jag hann aldrig kolla. Kanske cyklar dit senare och kollar in i skylten :-)

Livet börjar vid 9G...
off topic:

HARM, det måste vara tufft för dig att köpa roligt bil om du jämför med ditt tjänstefordon ; )
säkert inte första gången det påpekas
off topic igen:
grammatik är det bästa jag är på
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
HARM

Det betyder alltså att du får hämta din bil imorgon? Blir spännande att få se några bilder! ;-)
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
HARM

Har du fått din Coupè än? Blir spännande att få höra dina synpunkter på nya bilen! Speciellt 335i motorn ihop med den manuella lådan ( kontra automaten som du inte gillade något vidare! ;-) )

Och så vill vi gärna se bilder, bilder.
AAAARRRRGGGGGGGG!!!!!!
Bilen har INTE kommit än,,,, F_U_C_K_!
TÅgvagnen med bilarna har inte kommit fast de lovade det, kommer väl på måndag...:-( Jag som skulle ut o dra i helgen...
//Marcus
Andrè:
När får du din kärra?
Köper du den hos Novation igen?

An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Hej Clubsport

Svar ja. Lär anlända under oktober månad. Får lite närmare leveransbesked i mitten på Augusti.

Fick du mitt @ ( skickades för 2-3 veckor sedan ) ?
Andrè:
Det kom fram och jag svarar på det inom 24 timmar..!
Har lite funderingar på att anlita Novation jag med då det snart börjar bli dax att inleda förhandlingar. Men mer om det i mailet som bara är 2-3 veckor försenat..!
Undrar vad det är för intelligensbefriat folk som jobbar i importhamnen. Bilen har passerat "spärren" för att se ut som levererad men den är fortfarande inte lastad på tåget i Halmstad. Tror ni man fick en chock hos ÅF idag eller?
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
HARM

Jag lider med dig. Be din säljare ta tag i saken! ;-)
mo
154
morris77
325 coupé-07
Åter ett bevis på säljarnas inkompetens.

För er underhållning: Min egen historia har fortsatt med att min bil har två transportskador och säljchefen insinuerar att jag åstadkommit den ena själv (en 2 dm lång repa på vänster sidofönster). Dessutom lyckades de inte ordna prova-på försäkringen korrekt, så fick ett inbetalningskort på 4x det belopp BMW uppgivit vid leverans.

SUCK!
Mo
47
Moffe
325xi Touring -07
Min bil stod nästan två veckor i Halmstad innan den skickades iväg med biltransport. Jag var som ett plåster på säljaren och tjatade :-). Han var dock tyvärr inte till så mycket hjälp
mo
154
morris77
325 coupé-07
Min bil stod i 5 veckor i Halmstad...
I mitt fall är det inte säljarnas fel. De har nog gjort allt de kan, tom rödmarkerat min bil innan den kom till Halmstad. Mao, killarna skulle bara köra den av båten och upp på tåget utan att tvätta etc.
Nu skyller de i halmstad på sjukdom, att bmw inte har något transportvax, etc etc
Igår ringde min ÅF och blev personligen lovad att bilen skulle flyttas fram längst fram vilket betyder tågleverans hit i veckan. Den som lever får se.
Hur som hellst så kan man konstatera det jag vetat länge. BMW Sverige är inkompetenta idioter. Bilarna säljer så bra ändå så de kan behandla sina kunder hur fan de vill. Avskyvärt säger jag, och tråkigt för de ÅF som verkligen är bra.
Tur att min har bistått med bil över sommaren iaf.
Jag kan beställa en radiostyrd via nätet från Hong Kong och sedan följa försändelsen i realtid ända fram till min dörr. Men, när jag köper en bil för 500´ av ett av världens mest kända tillverkare då försvinner den servicen så fort bilen äntrar svenskt territorium.
FY SKÄMS BMW SVERIGE.
Finns det någon som bor i Halmstad som vill åka dit och fota min bil??
//Marcus

Livet börjar vid 9G...
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
HARM

Tycker definitivt att du ska belysa problematiken för BMW Sverige

Klaga så får vi se vad det kan leda till. Det är säkert många fler som är drabbade och i liknande situation.

Annars lär det ALDRIG bli bättre!!
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
HARM

Har mailat till BMW Group Sverige ( får se om de besvarar mitt E-mail )

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.