AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
26.447

Lev tid 335 coupe

Sida 4 av 14
Ze
66
Zeus
bmw 325 -94 cab
Om man väljer jadegrå skinnklädsel så finns det risk om man inte behandlar detta. Men om du behandlar det rätt under 1-2 månader ska det inte bli så att det blir skitigt. Men annars så vill jag säga att 335i är en otroligt rolig bil. Men funderar på om inte m3:an och 335i är snarlika. Upplever m3:an lite värre tack vare ljudet och smg lådan i m3:an så kan m3:an upplevas som ännu mer sportig. Men kan förstå om 335:an med sin dubbel turbo går lika med m3:an. Bara att vänta och se tills nya m3:an kommer så får man se hur den står sig mot 335i. Sen tycker jag att dom som köper nån ny 3 serie ska känna sig lyckliga för alla är otroligt roliga och härliga.
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Zeus

"Om man väljer jadegrå skinnklädsel så finns det risk om man inte behandlar detta. Men om du behandlar det rätt under 1-2 månader ska det inte bli så att det blir skitigt."

Har du lust att utveckla det??
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Jag har jadegrått skinn och det ser ut som nytt efter en behandling med BMW:s lädervårds-kit. Har man nya mörka jeans färgar dessa av sig, men jag har inte haft några problem att få skinnet i nyskick efter en läderrengöring.

//Stefan
Ze
66
Zeus
bmw 325 -94 cab
Jo kan jag blev lite luddigt trött och sliten förlåt. Men som StefanL sa så behandlar man med läderrengöring så kommer skinnet att fortsätta vara fint och se nytt ut. Visst skit kommer att sätta sig på lädret men om man har behandlat så är det lätt att ta bort men några blåa säten från jeans eller liknande kommer inte att förekomma. Hoppas det blev mer utförligt nu när jag har sovit.

mvh // stefan
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
StefanL

" Jag har jadegrått skinn och det ser ut som nytt efter en behandling med BMW:s lädervårds-kit."

Hur ofta får du göra rekonden? Ser även att du har en manuell låda i din BMW 335i, är du nöjd med den? Har du provkörd en 335i med automat? Dina egna reflektioner, tips? Tack på förhand.

An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
MrWorf

Nyfiken lite på hur din TV funktion funkar IRL? Vilka kanaler får du in? Har du funderat på eliminera åkspärren? Ta gärna några bra bilder och lägg ut på din sajt. ;-)
andre:: Man får väl bara in 1 2 4 som i alla andra biltv.S
ed
578
edström
325i -93
525i -89 TURBO
335i -89
525/M5 3,8 -92
320d -01
330xd -03
330xd -04
vad tycker ni om automaten? själv tyckte jag den var hel kass, spakar o skit överallt sen att den bara vråla o varva när man vill stö på lite. men annars en grym bil, spec med en man vxllåda;) vart mest impad av "cab takets nerfällning"
ro
133
rolle10
335ci M Xdrive -11
andré: Ang vilka kanaler man får in så e det mer än man tror... tex 1,2, 4, 24, tv6, voice, aftonbladet tv, några barnkanaler osv + flera lokala kanaler som kanal göteborg osv... har säkert missat några nu men det fungerar kanon!! Men det beror mycket på var man bor och om dom släckt ner det analoga nätet.

//Rolle.
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
rolle10

Ok, tack för ditt svar. En annan fråga som gäller ISOFIX fästen

Placeras de i baksätet eller i passagerarstolen? Länka gärna till en bild hur det kommer att se ut, tack. Är passagerarairbagen urkopplingsbar med nyckel?
Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
Väljer du Isofix får du fästena även i framsätet och du kans inaktivera med nyckeln !

__
mvh ///M artin
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Kan någon länka till en bild så att jag kan se hur ISOFIX fästen placerade i passagerarstolen ser ut?
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Bistec

Får man ISOFIX både fram och bak?
Pi
68
Pileman
330ex g21 m-paket -22 ny leasing
Andrè jag har ju ingen 335 men i min bil har jag ISOFIX fram kostnad ca 600kr. Men jag tror att fästerna bak är standad. Hur det ser ut?? man ser dom knappt två silvriga fästten pär säte. Lyka till med kommande bilen!

Kör försiktigt så att du inte skadar någon! (eller din BMW)
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Hej Pileman

Är du nöjd med din E92:a ? ;-)

Vilka fälgar&däck köpte du till slut?
Pi
68
Pileman
Hej Andrè

Jag måste rätta mig från föregående inlägg, det är bara fram stolen som har silvriga fästen. Dom där bak har ett plastlock som täcker snyggare fram än bak men bak är stn.

Jag är hel nöjd det måste va en av dom finaste bilar i värden att åka i jag kör den på 0.75 till 0.83. O.83 va när bilen var ny nu aldrig över 0.78.

Det är bara sidoblikersen som går sönder i bland, den rammlar ut från skärmarna. Lite ireterande men man får ju nya på Bmw.

Men tyvärr måste jag sälja den för vi har köpt ett hus och det finns inget garage.

Bmw Möndal hade ett erbjudande vid nybils köp fick man köpa 158 fälgen med dubb för ca 14000kr

Pileman:

Man kan alltid bygga ett garage vid sidan av huset, på så sätt slipper du sälja din bil:))

An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Pileman

"Det är bara sidoblikersen som går sönder i bland, den rammlar ut från skärmarna. Lite ireterande men man får ju nya på Bmw."

Hade samma problematik på min E90 325:a

MrWorf

Fick du min PowerPost? Hör gärna av dig. Tack.
Pi
68
Pileman
starre

Om det bara hade varit att bygga ett garage så hade jag kunnat göra det men det finns ingen plats på tomten. Men den största orsaken är ju att jag är så sjukligt pedant, när man renoverar så är det gött att inte behöva tänka så mycket på bilen som jag gör hela tiden. Sen är det ju lite gött och få loss lite pengar.

Andrè

Jag har inte fått någon powerpost, kan du inte maila mig?

Fick igår veta att min bil blivit framflyttad i produktionen. Nu ska den tillverkas första veckan i Juli istället för mitten av augusti :-) Min handlare har också ställt upp på ett föredömligt sätt genom att, när jag behövt fått låna bil... Nu över helgen tex har jag en srillans ny 1-serie! Bra jobbat englunds.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.