|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Lars Jakobsson |
För er som gillar att köra på bana när lika villkor gäller och slippa riskera skador/slitage på sina ögonstenar. Förslag på banor och datum mottages tacksamt :) Själv föreslår jag täby motorstadio strax utanför Örebro som ett alternativ. Datum? Kom med förslag.. |
|
Hahaha. Upp till bevis ey? ;) Jag hade gärna hängt med men blir lite långt. Jag föreslår Lockarpsbanan för oss som bor lite mer söderut. Vi kanske skulle köra kvaltävlingar på olika håll och sen mötas upp för en stor final? =) |
|
| Inte åker jag till Örebro enkom för att köra gokart. Möjligen kan jag stanna till där på väg hem från Gelleråsen den 9 juni. | |
|
Jag rekommenderar Uddevalla Glimmingebanan, mkt fin utsträckning och mkt fina hyrkartar. Stor bana, snabba kartar. Låter som att kvaltävlingar hade varit ett alternativ. Straffpris till han som kommer sist; vinterdäck hela sommaren?? :) |
|
Lars Jakobsson |
Hahaha, prefekt idé :P Då blir det kvaltävlingar :) Vilka kan köra på täby den 9 Juni? Antar att vi är två med Nockenwelle då? |
|
ja örebro flygplats har jag hört ska vara ganska så bra? Fast den roligaste jag kört var fan i Oslo i Norge sjukt lång bana! Fast då var man ju iofs tre år så allt är mycket större då XD |
|
| Jag gissar att aktiviteterna på Gelleråsen slutar 17.00. Hur lång tid tar det att åka därifrån till Gokart-banan? | |
Lars Jakobsson |
Mellan 25-30minuter beroende på trafik och hastighet bör man nog räkna med. Så 18.00 för att man ska slippa stressa? Obs. Jag har aldrig tävlat nånting inom nån motorsport, jag kör bara för att det är kul..så förvänta er inget racer ess :P Täby anses som en av Sveriges absolut bästa tävlingsbanor, dom har dessutom nya cartar för iår.. |
| Jag har inte heller tävlat inom bilsport. Jag kör bara för mitt eget nöjes skull. | |
| Frågan är om jag får med någon till deltävling i uddevalla, klart öppen för förslag gällande datum. | |
| Lidköping ska visserligen iår få kanske Sveriges finaste bana färdiggjord isommar med overpass, vad sägs om en ev final här? | |
Lars Jakobsson |
Ja varför inte, lidköping skulle bli kanon :P försök få ihop fler, det här skulle kunna bli riktigt lyckat ... |
|
Tips angående gokart, nästa gång ni är på anderstorp och kollar motorsport eller kör själva tvärs över huvud ingången finns Anderstorps slingan i gokart format! Mpower |
|
|
Hej. Vem vann denna tävling? Flåklypa |
|
|
Svalnade intresset? Jag är fortf sugen, vädret är ju riktigt bra för en sådan här event, flåklypa du kanske har möjlighet till uddevalla/glimmingen? |
|
|
Hoppas inte det! Anderstorps gokartbana är riktigt bra, i år med ny fordonspark och förbättrad tidtagning.. Betan: Jag hänger mer än gärna på till anderstorp för ett race! Diesel-räsern /Rickard |
|
Lars Jakobsson |
Problemet är att alla är så utspridda...:( Verkar vara ett väldigt stort problem att samla ihop ett gäng att köra.. Ni får skynda er nu medans M3:an är kvar, snart blir det nog ett annat märke :P |
| Redan sparat ihop till en R8:a Lars? =) | |
Lars Jakobsson |
A Lind>>Efter att ha sett R8;an live är jag så besviken så det blir ingen sån.. kommer nog bli en corvette.. men får se, har inte bestämmt mig än.. |
|
Byta ner sig från M3 till corvette? Ja helt klart ett nerbyte när det gäller kvalitè. Men motor får man ju och det är ju billigt att pilla på amerikanska motorer. Men jag vet smaken är som baken... Kör på en viper istället, mer huvudvändare och kul lek bil med sina maffiga v10:or ;) |
|
|
Isf hoppas jag på en C6 Z06, dom är grymma men plastiga. Vad hände med kompressorplanerna till M3an....jag trodde det var klart att du skulle kompressormata. Flåklypa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.