AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
28.925

Beställa BMW 335 coupè nu i veckan. Men...

Sida 4 av 12
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
VHDanne

Kolla följande länk för lite bilder på en Alpinvit 335i

Länk
Hi
915
Hillstreet
340i xDrive Touring M -2016
C 63 AMG -2011
Belysningspaket är ett måste, vet inte om du glömde det. Billigt och ruskigt snyggt på natten.
Sen skulle jag skippa CD växlare och köpa till I-Pod interface i efterhand istället.
Sen skriver du inte om du valt elstolar eller delelektriska. Kan rekommendera delelektriska, det enda du måste göra manuellt är att skjuta stolen framåt och bakåt. Dessutom väger de mycket mindre.

//Joakim

Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag.
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Hillstreet

Belysningspaketet finns inbakat i Comfort paketet ( till 0kr enligt specen )

Har faktiskt funderat på att skippa CD-växlaren

Kan du utveckla det där med Elstolar?

Stolsinställning elektriskt ingår i 335i tillsammans med Sportstolarna

Så vad menar du med delelektriska?
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Har du sådan stolar i din bil?
Sedan är frågan om man ska satsa på 19" M 225 fälgar eller nöja sig med 18" så länge och köpa 19" M220 fälgar som kommer att levereras med nya M3:an? Är du nöjd med dina M 193 fälgar?
Hi
915
Hillstreet
C 63 AMG -2011
Ah ok visste inte att belysningspaket låg i den.

Skippa CD växlare, du får en bra cd slot i mittkonsollen som dessutom klarar MP3 CD. Med ipod-interfacet som kostar drygt 2500:- får du upp alla menyer i Navigatorn. Ipoden lägger du i handskfacket bara.

Den som ingår är nog den jag menar isåfall.
"4UA Delelektrisk stolsinställning fram 4900:-" står det i min offert
Skiljer sig säkert mellan Coupe och Touring.

.. och ja jag är grymt nöjd med mina 193 fälgar och även med Michelin runflat däcken som satt på.

//Joakim

An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Hillstreet

Ja, det kan skilja lite mellan E91 och E92 i utrustningspaket.
Hade en Navi PRO i min E90 så att jag vet hur det funkar med CD samt DVD i mitt-konsolen. Har ingen Ipod och jag använder inte sånt.

Faktum är 19" M 225 fälgar är rätt så snygga men jag tvekar ändå ( 7`extra vid uppgradering )

Det kanske duger med 18" M-193 så länge. Måste fundera.
Hi
915
Hillstreet
C 63 AMG -2011
Har du länk till hur M3 fälgarna kommer se ut?
Funderar på 18" eller 19" Breyton Spirit Black till min men vet inte om det blir lite för mycket... Det är ju ändå en kombi.

//Joakim

VH
208
VHDanne
BMW 335CiM -08
Andrè

Ett stort tack för länken till de alpinvita 335:orna!

Längre ner fanns ju exakt en sådan som jag ska ha med M-paket, tonade rutor och de fälgarna.

Jag blev inte direkt ledsen när jag såg bilderna! =)

Wa-wa we-wa! Very nice!

///Danne
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Alpinvit med sadelbrunt skinn is the shit! Länk
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Hillstreet

Kolla gärna under följande länk:

Länk
Do
136
Doc T
-08 335 coupe
Ipod anslutningen är nog mitt mest uppskattade option. Har en extra Ipod som alltid ligger i bilen. Innehåller hela mitt, sambons och dotterns musikbibliotek. En gång i månaden uppdaterar jag den med nytillagde låtar.

Observera den stora skillnaden mellan Ipod USB/6FL som måste beställas som option från fabrik dvs EJ kan eftermonteras, finns tillgängligt nu från mars -07, och det eftermonterade som inte ger närmelsevis samma funktion.

Beställer du inte 6FL nu kommer du att ångra dig, jag lovar.
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Doc T

Jaha, då är det kanske något man ska satsa på? Finns den att beställa först fr.o.m Mars 2007 ? Kostnad?

Vad är det som kan åstadkommas med Ipod USB/6FL som det inte gör med det eftermonterade?
Do
136
Doc T
-08 335 coupe
"the first advantage is that unlike the dealer installed option, it will not use the CD changer connection and will actually show "Albums, Playlists, Artists, etc." instead of CD1,CD2,...
Här finns allt du behöver veta:Länk
Med Idrive har du den optimala lösn, ser på skärmen när du scrollar låtlistor etc:Länk
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Ok, ska kolla på det, tack.
pe
771
pea
BMW M3 E92
Satsa på usb konakt fick en bil levererad för 2 veckor sedan, kopplade till ett minnesstick eller en liten hårddisk, sedan sköter du allt från radion eller scrollar
jättesmidigt
pe
771
pea
BMW M3 E92
Satsa på usb konakt fick en bil levererad för 2 veckor sedan, kopplade till ett minnesstick eller en liten hårddisk, sedan sköter du allt från radion eller scrollar
jättesmidigt
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
pea

USB kontakt motsvarar väl det samma som Ipod USB/6FL kontakt
ro
133
rolle10
335ci M Xdrive -11
Vet inte allt som skrivits innan, men fick min 335 coupe i mångags, svart metallic med dakota creime beige inredning med M-paket och ädelträ osv.... och enligt mig finns det inget som slår den kombinationen, och som Hillstreet skriver så kan jag aldrig mer vara utan den aktiva farthållaren fast jag har en manuell låda för den säger till att växla ner när hastigheten blir för låg och tvärtom i högre hastigheter.... Den e helt grym!!! Alla borde ha det!!! Och välj inte bort en usb-port för även den e grym, fyll bara ett usbminne med musik och få upp allt i navigatorn och det funkar kanon!!! Och mina 19" M 225 fälgar e kanon enligt mig!! Synd bara att det inte går att spela dvdfilmer i dvd´n, enda nackdelen som jag ser... Väntar nu på min procede-box så bilen blir helt perfekt!!

Provkörde en automat i höstas, men skillnaden e enorm mot min manuella, men jag bor ju inte i Stockholm o slipper alla köer...

Från en som väntat sen september...
VH
208
VHDanne
BMW 335CiM -08
Nu är den beställd!

Så här blev det!

BMW 335i Coupè -08

Alpinvit
Sadelbrun helskinn
Manuell låda
M-paket
Comfortpaket
19" M Dubbeleker 225
Utan modellbeteckning
USB/iPOD anslutning
Ytterspegelpaket
Hi-fi högtalarsystem (10 högtalare)
Individual - Extra mörka rutor
Velourmattor
Navigation Professional
TV-funktion
DVD Navigationsskiva (Europa)

Vad tycks! Vågar man visa sig ute i trafiken med den?

Jag provade även en idag när jag beställde min bil. Jag var ute länge och väl och körde en med automatlådan, jag måste säga till de som har valt automat att det lätt var den bästa automatlådan jag någonsin kört. Grattis!

En fråga angående Procede modden. Försvinner BMWs 2års garanti och fria service?

//Danne
Mattias_johan
Ser ju riktigt bra ut ju.
Hur lång levernstid fick du?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.