|
Sida 2 av 12
|
|
|---|---|
| Håller med di Alf_VON_Sil angående det svarta skinnet. Crembeige som finns till E92 är suveränt snyggt, särskilt i kombination med svarta interiörlister (som väl ingår som standard?). | |
|
Alf_VON_Sil är en vis man Nockenwelle, är inte alu standard? Om du menar de svarta pianolisterna så är de BMW Individual tillval och kostar typ 6000. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Svart blir aldrig osexigt eller omodernt. Är det någon färg som alltid funkar och alltid är fräscht, ny eller gammal så är det svart. Nu får ni ge er gubbar ! :) Att fega ur på silver eller grått som jag själv gjort en gång, det är osexigt. ;) |
|
|
Det kanske är så Hillstreet. Jag fick syn på en 325i E92 på Novation i Uppsala, safirsvart, med crembeige skinn och dessa lister. Jag ville naturligtvis veta om dessa lister fanns till E90, men då var det bara fråga om Individual (=dyrt). Till E92 skulle de däremot vara "gratis" om jag fattade saken rätt, men de är inte pianolack, utan en annan svart variant. Hur det än är med den saken var kombinationen av dessa lister och cremebeige läderklädsel helt i min smak. |
|
| Om man skippar navin, finns det något annat sätt att få med hajfenan? Tycker personligen att den är ett måste! ;-) | |
| Telefonförberedelse borde väl inkludera fenan. | |
|
Jepp det verkar vara standard med Svart Högglans om man väljer bort M-Paket //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Nockenwelle Vad innebär själva Telefonförberedelsen då? är det HF med telefon i armstödet eller? Prisvärt? Har ingen nytta av det i vanliga fall. |
|
| Någon som vet när man kan beställa 335i med fyrhjulsdrift ? | |
|
Andrè: xDrive kan du beställa till Coupé någon gång i Augusti/September. Sedan och Touring kan du beställa nu. Tror telefonförberedelse bara är sladdragning. Precis som CD-Växlar förberedelse. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hillstreet telefonförberedelse kostar c.7500kr om jag minns rätt. Bättre att ta Navi PRO i så fall. |
|
| André är inte 7500 priset för telefonförberedelse med blåtand? Förut fanns i alla fall en billigare variant (c:a 2500 kronor), som nog bara innefattade antenn, och lite kablage misstänker jag. | |
|
Nockenwelle Får kolla upp det Personligen skulle jag heller satsa på en 335iX och hoppa navin ( samma peng ) |
|
| 2700kr kostar telefonförberedelse | |
|
Hillstreet " xDrive kan du beställa till Coupé någon gång i Augusti/September. " Kollade med säljaren men han visste tyvärr inget om det ( ej bekräftade uppgifter? ) |
|
|
Andrè: Nej jag läste det på e90post.. Någon amerikan som fått informationen av en BMW rep. Många Svenska säljare har väldigt dålig koll har jag märkt. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hillstreet Den aktiva farthållarn, förvaringspaket (mugghållare) ingår i komfortpaketet. Vet du om man kan hacka dvd:n i bilen så att man kan köra film på den? Ligger kartorna på skiva eller ligger de i navin direkt? Mvh Danne |
|
|
VHDanne: Aktiv farthållare ingår inte i komfortpaketet. Farthållare med bromsfunktion ingår däremot. Stor skillnad. Du kan inte hacka DVDn så du kan kolla film i den, tyvärr måste du ha den dyra TV enheten för att göra sånt. Kartorna ligger på DVD skiva ja. Av någon dum anledning har de satt DVD enheten för navin i mittkonsollen fullt synlig. Det är ju skitnödvändigt att ha den synlig då man byter skivan max två ggr per år. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hillstreet Ja det stämmer, den farthållare som ingår i komfortpaketet är den med bromsfunktion för nerförsbackar inte för framförvarande söndagsåkare. Nope, den lär det inte bli! För dyrt! Men om man har tv-funktionen kan man då kolla på dvd-film på skärmen? Har du den lilla eller stora navi:n? Ingår kartorna? Hade du samma beslutsångest när du skulle välja? //Danne |
|
|
VHDanne Ska du ha automat eller manuell låda? Blir spännande att höra lev.tiden på din vagn. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.