|
Sida 12 av 12
|
|
|---|---|
|
Heartware Det låter bra. Upptäckte en sak igår kväll. När bilen står på tomgång så hörs det ett skumt återkommande ljud i bakgrunden ( med intervaller på 2-3 sekunder ) , det är svårt att säga var ljudet kommer ifrån men det känns som att det kommer ifrån instrumentpanelen ( ev. främre utblåsen ). När jag stängde av kliman så fick jag en känsla av det försvann helt eller åtminstone blev betydligt bättre! Någon som känner igen sig i beskrivningen?! Är allergisk mot sådana fenomen! :-) |
|
|
Heartware Hur gick det med prisuppgifter ? Skicka gärna ett PP om du har någon kontaktperson som man kan ringa och snacka med ( boka tid osv ). Tack. |
|
|
Heartware Något nytt? |
|
|
VHDanne Hur går det med din bil? Har du fått den än?? |
|
|
Andrè Jaja men!!! Du kan se den under mina bilar här på Autopower, fler bilder och bättre kommer sen. Jag är mycket nöjd efter alla 26 mil jag kört =) ///Danne |
|
| Var menar du? Under PowerUser Galleri? | |
|
Andrè Jo, de var där innan men de är borta nu. Ska lägga upp andra senare! ///Danne |
|
|
Hej alla! Det har blivigt dags att sälja pärlan tyvärr. Ville bara att ni skulle veta det. PM:a mig vid intresse. Mvh Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.