|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
muppen |
Hej ! Tänkte bara kolla om någon haft möjlighet att titta på Länk . (m3 -96 violett) Nån uppfattning eller synpunkter ? Låter ju skitbra iallafall. |
muppen |
Lite märkligt ser jag nu när jag hittar samma bild på mobile.de men där är det en "BMW 328iCoupe m.kpl.M3-Opt." och annonseras ut som en 328 med priset 123000. Hmmm... Länk |
| Ser ju jättebra ut tills man tittar på Mobile.de, jo. Lurendrejare och skojare finns lite här och var. | |
| Djävla idioter som håller på att sätta ut fakeannonser, såg denna BMW M3 i Motorbörsen oxå | |
Anders Wängström |
Lånad bild kanske??? Nån som pratat med honom eller? |
|
Tycker man borde skriva att bilden är på en annan bil men att den man säljer ser identisk ut...han har ju lyckats trolla bort tysk skylten också... Man kanske borde skicka ett e-post men länken till mobile.de, eller ringa och fråga lite dumma frågor :-) Patrik L |
|
|
Hej. Vet folk som sätter in annonser på M3:or för att dra ner priset på dem. Detta är nog en sån annons. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
gabbe |
Jävla fucking idioter, som ska hålla på på det viset. jag som rekomenderade min kompis att slå en signal på den bilen.Nu vet jag att det är fucking fejk.Sorry mitt ordspråk, men kan inte låta bli att uttrycka mig. |
Anders Wängström |
Lite konstigt.??? Min kompis har pratat med killen som äger bilen, bilen finns i örebro och ÄR till salu. Min vän är seriös köpare på bilen om den är fin.Killen verkar reko säger han oxå. Behöver ju inte smutskasta folk på icke kollade uppgifter tycker jag!!! M3 POWER!!!!!!! |
Peking |
H¨ller med Edward, en fejk-annons för att dumpa priserna på M3... |
|
Håller med Anders, kolla upp saker lite mer innan ni spekulerar i att det är fejk annons osv! |
|
| Anders' och gabbes uppgifter är ju en smula motstridiga. Vem har rätt? | |
muppen |
>>Lite konstigt.??? Min kompis har pratat med killen som äger bilen, bilen finns i örebro och ÄR till salu. Min vän är seriös köpare på bilen om den är fin.Killen verkar reko säger han oxå. Behöver ju inte smutskasta folk på icke kollade uppgifter tycker jag!!! På telefon ja... den finns säkert till salu också och killen har nog importerat den själv för ett litet tag sen, men frågan är ju vad det är för bil eller hur ? Är det en 328 ska den annonseras så och prissättas så eller hur ? |
|
Anders, Vad ska han köpa?? M3 eller 328? .... :-/ Mvh Anders S. |
|
| Vem vet det kanske är en 2in1. | |
ErikNilsson |
Vad håller ni på med? Ganska meningslöst när till och med ett dagisbarn kan lista ut att bilden är lånad. Säljaren hade kanske ingen bild och har gjort en sökning på Mobile.de på lila M3or. Visst han borde kanske skrivit att bilden är lånad men behöver ju knappast bli smutskastad för den delen. Gabbe: Komvux kör nybörjarkurser i svenska. Bara att ringa din kommun och fråga. Skärpning ni som inte kan hålla er till fakta och inte klarar att argumentera utan svärord!!!!! /Erik |
|
Var det inte någon här på forumet som hade tittat på bilen och varnade för den eftersom den läckte olja lite här o där och annat skit men enligt ägaren så skulle den vara toppskick.. Jag tror det var den.. |
|
Anders Wängström |
Anders s!!!!!!!!! Han e sugen på en m3 94-96 .Fin bil till bra pris. Känner du till nån??? =) M3 POWER!!!!!!! |
T_J |
Det är konstigt att så fort det dyker upp en bil på börsen som det är ett normalt pris på så börjar andra M ägare klanka ned på den annonsen/killen att allt är fejk och att det är en skit bil osv.. Sluta nu försöka uppvärdera era bilar, ger ingenting.. På text teve ser man dom som försöker få ut ett högt pris för sina 93`or och 94`or, deras annonser brukar vara kvar lääänge.. |
911-Kungen |
Rätt pris på en: 93-94 är 115-135´ 95 145´ 96-97 är 155´-185´ Mitt tips: Köp 911 istället...... "Schumi" |
|
911-kungen, kan du verkligen tänka dig betala 185k för en -97 eller 135k för en -94? Bra tips när det gäller 911 !!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.