|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
jo som sagt, bord man sänka eller e det bra som det är? det e ju dock så att det finns gott om plats i hjulhusen, men får nog valsa kanterna lite, o dene inte hög som den är nu. titta på bilden o säg va ni tycker.. Länk Burn the heretic, Purge the unclean | |
| jag tycker inte du ska sänka den.absolut kanon snygg som den är... | |
|
Den är alldeles perfekt sänkt som den är. BMW CS #5206 |
|
| en relativ fråga, det där ser smaklig ut men skulle den sänkas något mer så får der jo något råare look. går faktiskt själv i tankar på att sänka bumsen. bak är det aldrig fel på utan det är framhjulet som har för stor hjulhus tycker jag iallafall på min | |
| Jag tycker också att det ser väldigt bra ut som det gör nu.. | |
|
Snyggt som f*n, man ska kunna köra med bilen också, man ska inte sänka sönder bilerna.. |
|
| helt rätt mikke535,håller med fullständigt... | |
|
Då drar jag till med 20mm runt om skulle vara fin fint :-) Mvh Danne |
|
|
Tycker inte det behövs någon sänkningssats på den bilen. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
| Den ser bra ut som den för nu!! | |
|
Håller med majoriteten här i tråden, den är bra som den är. Som sagt, det ska gå att köra bilen på våra svenska vägar också utan att det går sönder stup i kvarten. |
|
| hade vi vägar som autobahn,ockh att bilarna inte slits så mycket som det gör när man sänker dom så brutalt.blir så stötigt o j_vligt så det blir tendens till diskbrock.tackar vet jag komfort o lagom stayling=bäst... | |
|
Tjenare. Det ser exakt ut som min 330 Touring med 19" fälgar. Jag har köpt en sänkningssats iaf. 30 mm fram och 15 mm bak. Monterar när jag får lite tid över. =) /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
men du Bumper, då får ropa till när du har säknt då, jag går oxå i samma tankar, fast det blir nog ställbara runt om då, så man får justera den rätta looken ;) Burn the heretic, Purge the unclean |
|
|
johan_i_skogen Jag har samma dilemma som du! Funderar på att sänka min fram bara, men är rädd för att jag måste modda skärmkanterna pga M6-fälgarnas et (35)... Länk Sen går ju kärran ruskigt skönt nu med orginal M-chassi... Komforten blir ju inte direkt bättre med kortare/tightare fjädrar... /JD |
|
pg_ice |
Johan och Johan :) jag fixade till lite sänkningar så kan ni jämföra hur det blir. en sänkt BMW ser ju alltid lite halv grym ut men det ska ju inte vara för mycket det håller jag med om. gräns fall på bilderna kanske men man kan inte sticka under stol med att det blir ett helt annat stuk på bilen. 330Touring: sänkt ca 2-3mm runt om Länk 320 M-Sport: sänkt enbart fram ca 3mm Länk 320 M-Sport: Sänkt fram ca 4mm / bak 3mm Länk |
pg_ice |
är det fler som vill se hur sina bilar ser ut sänkta så säg till så kan jag kika på det. |
|
Om det blir så i verkligeheten så blir det snyggt. Tyckte 320 M-sport enbart ska sänkas fram om det blir sänkning. |
|
pg_ice |
ouch jag ser att jag tabbade mig 3mm sänkning är ju inte mycket att bråka om:) 20-30mm på Touringen ska det vara och 30mm respt 40/30mm på 320n |
|
pg_ice Snyggt jobbat! Nu blev man ju riktigt sugen asså... :) /JD |
|
pg_ice |
haha jag misstänkte det jag tror iofs att det är mer än 40mm sänkning fram på sista bilden det är nog mer en 60/40 sänkning istället för 40/30 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.