|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Pristillägg på 08 är 2000-4000:-. Alla som beställs idag blir 08. Kampanjen fortsätter ialla fall till och med september. Allt enligt säljare igår när jag beställde min 120 d. | |
| Hej,jag bästelde min v70n för två veckor sen och jag kommer att få en 08 års modell.Så står det i alla papperBilen får jag i september.Jag vet inte om det är samma för volvo och bmw men det borde vara samma. | |
| "beställde" ska det stå;) | |
| Undrar om jag får en 07 eller 08 beställde min 120d den 10 Maj och leverans är vecka 40 premelinärt. dvs första veckan i oktober. | |
|
Beställ så att tillverkningen börjar efter v.36. då blir det en 08. det gjorde jag på inrådan av försäljaren. |
|
|
jakpest: Vad sade din säljare att det var för uppdateringar för MJ08? Mig veterligen är det inga(stroa iallafall), de stora förändringar som finns kom i.o.m. facelift tidigare i år. Att det är en MJ08 betyder inte att det är en -08, det kommer du att märka om du ska byta in din bil i framtiden, då kommer den värderas som en -07. Volvo börjar väl med sina modellårsbrytningar ännu tidigare än BMW? Mvh, /Wille |
|
|
Försäljaren trodde det inte var några förändringar förutom en möjlig prisökning på någon tusing. Men han hade inte så stor koll, han visste inte om att det följde med ledljus bak om man köpte xenon t.ex. |
|
|
Det enda argumentet är alltså att den är en 08:a i vissa sammanhang? Vad är då vitsen med att vänta, och dessutom betala mer. Vansinnigt ju. Min kärra: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.