|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag har en Citroën AX GT som andra bil jävla lyft i den ...snål som satan... Mvh/ Daniel | |
|
Jag har ju min gamla 520i -84 och kör på vintern då det inte passar så bra med att glida omkring i en M3:a Mvh Ricke |
|
|
R5 GTS-87. Sportratt, 75hk, 180km/h och stolar med nästan bättre sidostöd än M3. Säga vad man vill men Fransmän kan bygga småbilar med komfort. Mvh Kristian |
|
|
håller med dig kristian franska små bilar jävla tryck !! Mvh/ Daniel |
|
|
Givetvis så har man en bmw som andra bil....fast min 318i -84 har nog snart gjort sitt...rosten har snart förpassat henne från vägarna :-( MVH Pelle cs4605 |
|
|
535'an är bruksbilen. Annars åker jag... Opel Kadett 1,1 Super -69 med ca 7000 mil på mätaren... matt i lacken och patinerat takräcke. VW 1302S -72 med 2231cc VW-bussmotor. På strippen kör jag VW Karmann Ghia -67 med 2176cc turbomotor. |
|
| Toyota Avensis 2,0 touring -01, tyst, snål och bekväm, med fler hästar än min stackars 318i -00, så frågan är egentligen om inte bumsen är andrabil...:-) | |
| Volvo V70N AWD -01 chipp + Ferrita | |
| Fast jag har inte hittat nåt såhär livaktigt Toyota-forum på nätet, så det får avgöra att bumsen är förstabilen... Allvarligt talat, det här forumet är nästan vanebildande. | |
miran |
Har en Toyota Corolla -88 som jag är njöd med,den bensin snål o billig att äga, jag använder bilen som vinter-jobb bil. |
518i slow mobil |
Volvo 850 BTCC -99... Rc bil kanske ska tilläggas? 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
Aldric |
Tjejens Volvo 460 GL antar jag .. huga. Den var säkert fin en gång i tiden, men med 22 000 mil på mätaren och original dämpare, bussningar och fjädrar är den en smula .. ska vi säga slapp. |
|
Alpina B6 3.5l= sommarbil... 325:an= vinter, slit & släng bil... |
|
|
Porsche 911 turbo. Men bara som andrabil givetvis...! Jeppe |
|
| Jag har uppenbarligen valt fel bransch!Hur blir man besiktningsman?(snabbt)Jag får hålla tillgodo med 540:n även vintertid.Funkar dock bättre än man kan tro. | |
|
Ford Scorpio sedan -95 (den fula). The Undertaker sover just nu hejz / Wallace |
|
BMW E39 |
Svart Volvo V40 2,0T (frugans) som varit inne på reparation minst 7 ggr under ett år! ALDRIG mer Volvo! "Målet är ingenting, vägen är allt" :) |
|
Sorry, men jag måste räkna min BMW Z3 som "andra" bil eftersom den är avställd under vintern och pga att min Volvo S40 2.0T fungerar lite bättre än Z3'an som vardagsbil (men favoriten är given!). roadZter |
|
|
523i som resebil. 318i för närtransporter. Renault 12TL,1973 som nostalgibil. Triumph Herald 1964 som familjeveteran. Triumph Spitfire Mk 2 1965 som sportbil och cabriolet. Sunbeam Rapier Sports Saloon 1960 som 10-årigt hobbyprojekt. /Mats |
|
|
Jag har två andrabilar :) Givetvis BMW,E28:orna till vänster... Mvh Janne. |
|
|
Tjejens Audi 80 CD 5S 1982 - rostfri, ganska lätt och med skapligt tryck i. I alla fall så låter och känns det som det går fort... Mest av all får det mig att inse hur bra bumsen är varje gång jag kör Audin. Det är ju ett helt företag att manövrera en sådan "gammelbil"; växlar, värme, värmefläkt, koppling, dragläge & ge gas, automatchoke och allt vad det är. Man har fullt upp bara med att manövrera bilen, sen ska man ha koll på övrig trafik också! ;-) Mvh Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.