|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
chenna.. har liknande fel på min e36a. varje gång jag låser eller låser upp bilen så måste jag göra det 2 ggr.. Om jag låser upp bilen en gång så låser den sig men med andra gången kan jag vänta hur länge som helst så fungerar det ändå den gången.. Så hur jag gör det spelar lixom ingen roll, bara det alltid blir gjort 2ggr.. Är det någon som har kommit på en lösning? |
|
|
Knepigt det dära med cetrallås. Mitt är också knepigt på E36 Touringen.. Funkar perfekt att låsa/låsa upp på förarsidan.. då funkar alla dörrar.. men låser/låser upp från passagerarsidan så brukar inte förardörren låsa/låsa upp sig. Förr störde det mig inte eftersom man bara använde förardörren.. Nu när man har barn går man ju alltid runt o plockar ut henne på passagerarsidan. Tråkigt att man ska behöva gå runt bilen igen för att kunna låsa den. |
|
|
Om dörren aldrig låser sig då? Det gör inte min 325a nämligen, så den står olåst för tillfället =P |
|
| Håller den sig inte låst även om man trycker ner låsknapparna? Kollat den lilla knappen inom låsbygeln som sköter innerbelysningen och annat? | |
|
Jag provade att flytta in bygeln med skeptisk inställning redan då. Det funkade inte och de säger ju sig själv, knappen förhåller sig ju lika till bygeln vart man än placerar den. Knappen i sig är ju nednött efter alla år, jag kopplade helt enkelt ur kontakten bakom ist med mkt bättre resultat. Och innerbelysningen funkar fortf som den ska? Det är mitt tips iaf, koppla ur kontakten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.