|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Att påstå att en 540is prestanda är "OK!" är väl en underdrift av mått.Visserligen är ju allt relativt,men ställ den mot sina rimliga konkurenter i prisklassen så står den sig väldigt väl. BMW fûr allè |
|
|
Jag tror att det inte är lätt att hitta en bil med så bra prestanda som 540 för dom rimliga pengar dom kostar. Man kör ifrån det mesta med den. Att säga att 540 är "ok" är verkligen en underdrift. |
|
|
kör ifrån det mesta med den?. förmodligen inte.. jag har ägt 2st och jag vet, både en manuell e34 och en automat e34. jag har då kört ikapp med en hel del folk med spec automatarn, och inte var det nån lätt match mot dom flesta prepparerade bilarna (självklart kan man köra om svenssons med 150hk jappsare på e4an men vad är det för nån sport?) Min s2a med chip, avgas, filter och annan intercooler var vassare. min 200sx s14a med chip, avgas, filter, höjjt laddtryck var vassare. min 200sx s13 (mkt modifierad) var vassare. farmor och farfars c32amg var vassare(MKT vassare kan tilläggas!). polarens calibra turbo var vassare.. dom går bra, eller rättare sagt ok men inte mer, jag håller med den kommentaren, vikten, automat (dom flesta) m,m.. gör detta till en direktörsracer, den går bra, den är skön att åka med, men att köra ifrån dom flesta?.. då måste du ut på vägen och testa, för min upplevelse är en helt annan.. missförstå mig inte, jag älskar/älskade 540in, men vill jag "köra ifrån dom flest" hade jag köpt en annan bil. /mvh jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.