|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Till alla! Jag hade ett slutdämpare förut lät riktigt bra...Fantastiska sa hoppas inte för mycket..Patricia ville ha kommentar...här kommer den..STÅPÄLS helt underbart sound i mina öron. på tomgång helt oskyldig men vid minsta pådrag ett enorm sound...nu känner jag de nästan 9000kr så väl värda vilket lyft och jag ångrar mig inte jag valde 4x76 och raceutförande, på min sida har jag en ny bild inlagd så ni ser hur montageresultatet blev. Eisenmann dom kan, ska rekommendera detta till alla. Ha det gått. Z3 hälsningar Kent. Min bil Länk |
|
|
Z3 kent: du sa att ditt orginal system var modiferat.. hade du tagit bort mittdämparen eller? Isåfall kan jag förstå att det låter nu med eisenmann burken :) Tänk oxå på att du skall köra i den, komme rlåta mer sen! |
|
|
Hej igen Patricia! Det slutburken som förra ägaren lämnat in på modifiering, på min bil finns det bara en burk...nästa är "katten". Ja är så på Z3 2,8 -97 bara en burk. Så modifiering försvann och viiips ett tysk liten Eisenmann trollade fram enorma toner...pälsen inte lagt sig ännu...så läckert. Mvh Kent. Min bil Länk |
|
| Z3 Kent: har du lust att lägga upp ett ljudklipp? | |
|
Det skulle jag gärna göra men hur tusan lyckas jag med det då på enklaste sättet?? Mvh Kent. Min bil Länk |
|
| Youtube :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.