AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
4.695

Ny 120dM beställd -- glömt något?

Sida 2 av 2
Njuren
Grattis Wille till en lyckad spec! Vill oxo ha Diesel-BMW

Steaman: ja.

WilleW: Skåpbilar, t.ex.
Ok, då gör jag väl som du säger och beställer en bil som jag inte vill ha ;)
(du är nästan litet överdrivet ödmjuk, det skadar ju inte att sträcka på sig ibland och erkänna att man är bäst?;))

Mvh,
/Wille
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Wille,

Blev det vit ändå!?

F-n va rätt ;)

Anders:
Jepp, precis enligt skåpbilslänken på förra sidan;)
Grymt snygg 3'a du har, är det blackline baklampor också?

Mvh,
/Wille
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Haha.. Skåpbilslänken. :)

Kul att du valde vit. Farsan får sin vita med 120d m. m-paket nästa vecka btw.

Har inte monterat blackline baklampor. Får se om det blir av, tycker den är rätt snygg ändå. Däremot så har jag haft lite strul att få mina fälgar men det ska vara på gång. Radialeker 196 ska på.

Fick min i fredags, har redan gått 80 mil sådär. Snittet ligger på 6.2 så långt, och då har jag ju inte kört snålt direkt :)

Hur bra bil som helst. Otroligt skön att köra. Till och med min sambo gillar att köra den, vilket ju både är bra och dåligt /-)

Sportstolarna är supersköna, faktiskt betydligt bättre än de som sitter i min gamla 325Ci -04.

Le Mans-blå helrätt.

Bra motor, men jag ska nog ändå titta på en dieselbox så småningom.

Start-stopp-historien var jag rätt skeptisk till, men det tog ca 10 minuter att vänja sig vid.

Ljudet (Radio Pro + Lilla HIFI-paketet) är super! Mycket bättre än lilla hifi-paketet i min gamla 325:a! Ljudnivån är bra för min AUX-ingång, i alla fall om man ställer upp Aux-ljudnivån på +5. Har testat med två stycken iPods och en telefon och ljudet är kanon.

Det enda lilla jag stör mig på är att det borde funnit en oljetemp-mätare på den tomma underdelen av hastighetsmätaren...

Just det ja, rökarpaketet är A och O. Luckan gör helheten.
dfallman:
Grattis! Några bilder på skönheten?
Start-stopp-historien känns jäkligt märklig första gången den kickar in, sedan tycker även jag att man vänjer sig...

Mvh,
/Wille
Här är ett par bilder:

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.