|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jaha, då har man till sist beställt sin 120dM. Kör ju numera 10 mil per dag, och ibland med hund, så min e46 325Ci -04 får gå (*snyft*). Vet någon om det finns någon effektbox klar för 177-hästaren från KRC eller liknande? Jag har fortfarande någon vecka på mig att ändra utrustning, så några kommentarer om detta tas gärna emot: 120d M-paket Lemansblå metallic 17" M-fälgar M+Advantagepaket Klimatautomatik Radio Professional HIFI-paket Xenon Rökarpaket (röker dock ej) Dragkrok Fällbara nackskydd bak Funderar på USB, men de 3500:- eller liknande svider ordentligt Funderar också på ISOFIX fram | |
|
Ser ut att vara en bra spec. Angående box så skulle jag rekomendera chip istället för box. Jag chipade min bil hos ESS i norge förra veckan och bilen blev en helt annan bil, rikitg pigg. Detta är dock 163hk motorn men dom kan garanterat chipa nya motorn med. ESS har jag mycket goda erfarenheter av och kan verkligen rekomendera. Det är bara att ta ut styrboxen och skicka över den till dom om du inte vill åka dit så har du den tillbaka på ett par dagar. |
|
|
Jag hade lagt till 18"fälgar, motorvärmare och taklucka. Den är go i ettan. Ger mer ljus och rymd i kupén även på vintern. Jag kör med Promotechs Cr5+ box på min 120d(163hk). Ger 205 hk och 429 i vrid. Länk Den går asbra med den! Ring dom och kolla om den går till den nya också. Min BMW120d: Länk |
|
|
flåt, 415 nm Min BMW120d: Länk |
|
|
belysningspaket och autospeglar hade jag specat om min idag så hade jag lätt lagt till för elstolar med minne... ingår inte isofix i dealen längre??? rekommenderar också 18" precis som sahlback |
|
| Kommer inte nya 204 Hp Dieseln snart? | |
| Vad fick du för pris med den utrustningen? | |
| En smärtsam bit över 300 000 skulle jag gissa.:) | |
|
Har också beställt en 120d-M 300 Alpinvit II 2MG - [337] LM Fälg Dubbeleker 207 M 249 - Multifunktion i ratt 320 - Ej Modellbeteckning 321 - Exteriördetaljer i karossfärg 337 - M Sportpaket 339 - [337] Shadowline 4MG - [337] Interiörlist Aluminium Glaciär silver 411 - Elektriska fönsterhissar bak 470 - Isofixfästen 473 - [7AX] Armstöd fram 481 - [337] Sportstolar 493 - [7AX] Förvaringspaket 494 - Stolsvärme fram 502 - Strålkastarspolare 520 - [337] Dimljus 521 - Regnsensor 522 - Xenonljus 534 - [7AX] Klimatautomatik 540 - Farthållare 663 - BMW Professional Radio med CD 676 - HiFi Högtalarsystem 7AX - Advantage + M Sport 704 - [337] M Sportchassi 710 - [337] M Lädersportratt 715 - [337] M Aerodynamikpaket 775 - [337] Individual Anthracit innertak |
|
| 17" på fredric med... har du kikat på 18"??? kika på sahlbacks bilder på länken ovan... | |
|
ja..jag har tittat på 18" också & det e ju snyggt osv...men jag kör typ 6000 mil/år & det blir stötigare så 17" blir bra för mej...det e anledningen & jag har andra bilar som e roliga:) |
|
|
Belysningspaket - relativt billigt men med cool "imponator"effekt! ---- BMW CS #6212 I väntan på min nya ögonsten - E61 530iaM Platingrau |
|
| Hur prisvärt är det med uppgradering av standardsterion? | |
| isofix?? | |
| kulla - barnstolsfästen... mest för andrahandsvärdet tror jag... | |
|
I dag var man och skrev på papper på en 120d det vart följande utrustning. Förutom kampanjen med M-Sportpaket+Advantage och allt som ingår i den så vart det. M Dubbeleker 208 Hi-Fi högtalarsystem Xenonstrålkastare Vinruta med grå överkant Solskyddsrutor bak Dragkrok avtagbar Bakre nackstöd fällbara Och färgen vart Karmosinröd men där har jag inte riktigt bestämt mig,tror jag kommer att ändra till en Alpinvit eller kanske en svart. Hmm att det ska vara så svårt att bestämma färg |
|
| Min gissning är att många som beställt vita bilar det senaste året kommer att ångra sig ganska snart. Det är ju lite fräckt när det är "inne", men är inte vitt på väg ut lite? | |
|
Är du bilvärldens svar på Saida? |
|
|
På vissa bilmodeller passar vitt bättre än på andra modeller. Så här kommer min se ut: Länk Det kan jag leva med :) Mvh, /Wille |
|
|
steaman: Hehe, förmodligen :D Mvh, /Wille |
|
|
WilleW: Urläcker! Snyggt tillsammans med Läder Boston Terra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.