|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
finns en 328im -97 i malmö som legat på annons ett tag, vet ej om den är kvar eller så men tänkte höra om nån kollat på den?...eftersom jag har en bra bit att åka. MVH Danne | |
|
Har du länk till den? För 75kkr skall den vara i utsökt och felfritt skick, ha all eftertraktad utrustning (givetvis med fabriksmonterat M-paket) samt eftertraktad färg, helskinn, sportstolar, rätt fälgar, taklucka, samt inte har rullat mer än max 13000 mil. Givetvis skall milen vara ärliga och all service korrekt utförd och dokumenterad. |
|
|
vet inte riktigt hur jag får fram en länk, men den ligger här på börsen iaf. En silverfärgad cupe med m-paket från fabrik vilket gör den intressant i mina ögon, kostar visst 69500:- nu frågan är varför han inte blir av med den? den har juh legat på annons ett tag, kanske inte är så fin som den verkar i annonstexten? |
|
|
inge skinn, tråkiga fälgar, ingen speciell stereo... men han är inte helt fel i pris.. lägg till 10 loppor så får du min :-P pärlan Länk |
|
|
80' för en 11 år gammal kebabstylad BMW med 20'+ på mätaren. Du måste skämta... |
|
| hahahaha... kunde inte hålla mig | |
| tack för erbjudandet Leeroy, men bilen jag är uter efter ska ha fabriksmonterat m-paket, vilket ger en trevligare inredning och ett bra avstämmt chassi om man bortser från plasten. | |
|
Daniel A : låter vettigt hoppas du hittar de du söker... till er andra säger jag bara KEBAB RULES hahaha... men som sagt smaken e som baken ;-) And me amore schebab pärlan Länk |
|
|
daniel: Att 328 96/97 för 70kkr är svårsålda är inget konstigt. De tilltalar oftast bara en grupp köpare nämligen yngre killar med begränsad budget. Att de är snuskigt dyra i försäkring gör det inte lättare att kränga dem heller. Det går numera att få tag på ett par år nyare 323Ci E46 för under hundringen som är ett mycket vettigare köp än den omodernare E36. |
|
| men 323an är en aning klenare i motor än 328an, men jag förstår din point Kristoffer_L. Är inte så sugen på att köpa en 323 e46 före en 328 e36, men e46an är förstås modernare skapelse än sin föregångare. Så man kunde ju passa på att uppgradera sig till en nyare kaross på samma gång men det står i valet och kvalet... Skall man föredra finare linjer framför skönare drag? Smaksak :) | |
|
skidman: Jag har själv ägt en 328 och så stor skillnad är det egentligen inte mellan 323 vs 328. OK bottenvridet är klart bättre i 328 (280 vs 245 nm) men du får nästan ta till tidtagarur för att du skall märka skillnad vid vardagskörning. Dessutom är 323 snålare och har en lägre försäkringsklass. Kan rekomendera en provkörning av en 323Ci E46 innan du slår till på en 328 E36. Hade valt en 323Ci E46 alla dagar i veckan framför en 328 E36, trots att 328 har ett visst övertag prestandamässigt. Jag tycker E46 coupe fortfarande har en väldigt snygg look och ser mycket modernare ut än E36:ans former. |
|
|
jo det finns säkert många som tänker så också, men 328.an går juh betydligt bättre...tycker den verkar ganska mycke värre än 325 e36 också fast det bara skiljer en hk. I jämförelse till de bilar jag kört och åkt iaf. men om man kollar på 328:or som har orginalmonterat m-paket så ligger de flesta väldigt högt i pris, så den ligger juh inte jättefel tro ja. |
|
|
ska du ha en 328im -97 så kolla på min bil då.den är sv-såld och mycket utrustad bil är det. Länk m.v.h Robban |
|
|
Annars har du ju denna som ett alternativ. Något högt pris kanske....... Länk |
|
|
Något högt pris :) Man får ju 2st för det priset... 328: [Avställd] Länk 318: Länk /Jonsson |
|
| Robban.....jodå jag har settt din bil på annons o den är faktiskt lite intressant, men hade iförsta hand tänkt mej en cupe....men hur är skicket på din annars? | |
| Jonsson....är din cupe tillsalu? | |
|
Hej Daniel.. bilen är i mycket bra skick och jag har lackerad hela spoier paketet.inne i bilen är mycket fin inget slitet se bild. och han/hon som köper bilen kommer få bilen ny lack förseglad.( jag håller på med lack behandling.) ring för mer info. m.v.h |
|
| Kika på min coupe vettja =) | |
|
Daniel A: Allt är tillsalu för rätt pris. Nje då skämt och sido, ska behålla den det här året tänkte jag. Men nästa kanske :) 328: [Avställd] Länk 318: Länk /Jonsson |
|
|
JAg skulle välja en e36 328 alla dagar före en 323 e46 Är e36 med m paket o välvårdad så äre inget snack om saken E36 är bra mkt snyggare är e46. Vet inte hur snabba du upplever 323 men 328 är bra snabbare o starkare |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.