|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
Bara att sticka in till kiosken på vägen hem och köpa ett par trisslotter! Hoppas få se den live snart! :-) |
|
| Någon som vet varför BMW har plockat bort SMG-lådan som option? Jag hade SMG-låda i min E46 M3 och den var helt underbar. Svårt att tänka sig en M3 utan SMG. | |
|
Den är borttagen pga att det håller på att utvecklas en ny, snabbare och förmodligen bättre alternativ till SMG. Den heter DSG och kommer att finnas tillgänglig för leverans till våren 2008 Mvh Jonas |
|
| dsg systemet är från volkswagen... det innebär att man har två kopplingar .. när man tryker ner kopplingen så tar den andra upp den "nya växeln" och man kan växla mycket mycket fortare.. detta system är snabbare än en manuell växellåda | |
|
Tack för infon! Då får man ge sig till tåls ett tag till alltså. Förresten, är det någon som tror att nya M3'an kan ge RS4 en match i fråga om ljudupplevelse? Jag har själv fått provköra nya Audi RS4 och och även om bilen i videon har Milltek's värstingavgassystem så är ljudet helt i paritet med hur man upplever ljudet i en original RS4 både bakom ratten och utanför, det är bara "högre volym". ;) Länk |
|
|
ville visa er lite livebilder med endast lät maskering över märket o så... grymmt snygg ... jag vill ha en vit i julklapp :P Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
såg nu att nissan skylene gtr var på väg.. ser faktist riktigt lovanade ut elelr vad säger ni?? Länk Länk Länk Länk dessa bilar brukar ju oxå vara grymmt snabba speciellt på ringen.. skyline r33 var första orginalgatbilen under 8 min på ringen så det ser ju lovande ut för kommande generation.. det positiva är också att den troligen kommer som vänsterstyrd.. priset lär heller inte bli överdrivet högt.... hur tror ni att m3:an står sig mot denna??? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.