|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
| Länk m3:an visas nu upp officiellt och detta är resultatet | |
| Ingen synlig skillnad på den och concept va... Varför skickar de inte ut en bil med snyggare färg. Typ montego blau.. ojoj.. den är najs! | |
| jag tycker afaktist att denna är snygg men bilderna var kassa.. inredningen känns faktist ltie av en besvikelse..trodde att den skulle vara lite mer vågad som hos audi rs4 men men | |
| Jo.. ful är den ju rakt inte. Men Montego är sanslöst skön... Håller med dig om inredningen. Känns inte som de har tänkt på att nya 3:serien inte är sååå ny längre vilket också gäller inredningen... | |
Lars Jakobsson |
Äntligen är vi överens :) |
| Den är snygg men jag saknar helt klart brutaliteten från E46 M3. | |
|
ser för jävlig ut tackar vet jag e46 I dont drive fast But i fly low |
|
|
Tacka vet jag E46, säger jag oxå ;) // M.V.H. Daniel |
|
|
Fronten ser förskräcklig ut, resten är ok. ///BMW - Was sonst! |
|
betriebsanleitung3 |
Frontspoilern ser ut som på på Honda Civics med sån äcklig eftermarknadsfront. |
| jag tycker faktist att fronten är en av dem starka sidorna på nya m3:an... det jag ej gilalr är huven och speglarna | |
| Alltså... Är det någon som tycker att stolarna kan mäta sig mot de svarta sportstolarna i skinn som satt i M3 E36 Länk ? | |
| Väntar med slutgiltig bedömning tills jag sett den IRL. Men spontant kan jag ju bara stämma in i kören, visst är det en liten besvikelse. Kan nog bara konstatera att BMW är omkörda vad gäller design! Nu återstår att se hur det förhåller sig med prestandan (fr.f.a mot RS4)... | |
|
är det en liten bulle på huven eller är det ljuset/skuggan som faller så att det ser ut så?? M5 o Skyline GTR |
|
|
jonas k: Nej du ser rätt det är en bula på huven precis som på den gamla modelen. |
|
| håller med övriga här, Rs4 alla gånger framför den här | |
|
Gillar vad jag ser men inte i rött. Passar absolut inte på en M3:a Rött är för Toyotabilar. Tycker bilderna från Genevé är snyggare men det beror nog på färgvalet. Det är ju omöjligt att ge bilen en rättvis bedömning på några bilder. Ser fram emot en rolig vår 2008 :-) Mvh Jonas |
|
|
Backspeglarna! Vad är linjen? Möjligen att Frontspoilern lirar. Men jag vänjer mig nog. IRL så kanske den blir mera vacker. Det är en häftigt bil utan tvekan, Brutal blandad med konstiga eller inga linjer som faller mig i smaken. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Tycker den är grymt snygg i Imolarött... Länk |
|
| Brutalt snygg bil - speciellt i rött - dock ser backspeglarna lite molokna ut... | |
|
här kommer ytterligare bilder Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk jag tycker att den är grymt snygg men speglarna o fälgarna falelr bort.. men det blir ju snyggare o snyggare för varje gång man ser den |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.