AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
7.767

nya m3:an är nu officiell

Sida 5 av 6
al
150
alpinvit130
123d -09, 5d
325ti -02
Nu är jag nog bara så där "lite partisk". Men vem kan motstå den i vitt tillsammans med kolfibertaket, sjukt snygg! Annars är ju rött på gång igen, kommer väl avlösa vit som trendfärg framöver.
Tw
160
Twalle
BmwM3 -94
Lite fränt också att den nya motorn är lättare än den gamla raka sexan !!
ja vf hmanar itne den i z4m... lättare men kfratfullar fast då hade den nog gett m3:an en rejäl match
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Angående färg så lutar jag åt Estorilblå(individual) eller Silverstone II alt någon isblå nyans.

Mvh

Jonas
snart kommer väl även en m3 gtr för bana.. många av dem delaran lär ju hamna på eftermarknaden sedan... nu är man llat sugen på att se hur den nya gtr:en kommer att se ut :D
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Svenska priset kommer under veckan enligt BMW sverige.
Jag gissar på 599tkr i grundpris.

Mvh

Jonas
Sp
63
Speeder
530im -01
Sååå snygg! Mycket vackrare en e46an! Har alltid tyckt e46 ser ut som en bulle med hjul från sidan och som en eka bakifrån. =)

Den nya M3an är nästan elakt mycket snyggare än e46an! e46an är som e36 mot e46an var nyss.. ;)
här kommer även lite spyshots på caben... Länk
Länk
Länk

ser ut att bli en riktigt bra och snygg bil :D
nu är även priset officiellt "Nya M3 lanseras i Sverige hösten 2007 och kostar 648 000 kr i grundutförande"
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Var hittar du den uppgiften, bmw_jerry???

Mvh

Jonas
här Länk
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Ok. tack! Nu återstår bara och se vad som är standard jämfört med Tyskland och dess pris på 616tkr översatt från euro. Sätesvärme är ju klart men sen??
Rykten har gått om navi pro men det känns tveksamt. EDC vore inte dumt.

Mvh

Jonas
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Nu har jag optionslistan i min hand. Inte mkt ingick i std utrustningen må jag säga.

Några prisexempel

Navi Pro 25000

Pcd 6900

Komfort access 6000

19" 19500

EDC 19800

Mvh

Jonas
BMW-Jonas: Vart hittade du den?
Tycket också den såg snäll ut från början men nu ser den så rååå ut mycket vassare än e46:ans något rundare kanter. Tänk er den nya i svart lack, snygga 19 fälgar och lite tunade rutor. Helt sick!!!!
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Mr328...

Jag fick dem översända som PDF från min handlare.

Mvh

Jonas
BMW-Jonas:

Jag var hos en annan handlare igår men de trodde ev att prislistan kommer under Juni,Juli månad....

Kan du maila över pdf filen till mig?
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
till mig också om du är snäll =)
Jag hade också gärna läst den :)
såg på audis hemsida att rs4 kostar från 751 000 kr.. alltså är m3:an lite drygt 100 000 kr billigare .. audin är säkert bättre utrustad men ändå..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.