|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
|
här komemr en länk med ytterligare bilder.. Länk inredningen ser lite tråkig och dyster ut men kan säkert bli fin med rätt materialval |
|
|
Säkert en grym kärra men den har inte fått mig att falla för utseendet speciellt mkt. Ska bli kul att se den IRL! inte ens under huven blir man glad av att titta. Ser förjävligt ut med all plast! |
|
|
ja fy vilken inredning. hur tänkte dom där? _____________________________ Ja kan de här me data... |
|
|
nä ful bil men men man vänjer väl sig I dont drive fast But i fly low |
|
| Inredningen måste gå att få i svart, beige osv precis som vanliga E92. Annars ser den riktigt snygg ut, men solidröd känns inte så hett. | |
| Fruktansvärda backspeglar....resten börjar jag vänja mig vid. | |
|
Verkar som man måste vänja sig vid utseendet nuförtiden tyvärr:-( Borta är rena tidlösa linjer... Mvh Danne |
|
|
här kommer lite bilder på en vit med 19" fälgarna... nu e man allt sugen :D Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
här kommer en spiobild i färgen interlagosblå Länk säga vad man vill men utsidan e hur snygg som hellst.. bmw:s utseende är fortfarande långt före audi och merca men det är i inredningen bmw har brister |
|
|
kolla in dessa bilder och säg vad ni tycker Länk Länk Länk Länk 19" fälgarna gjorde sig mycket bättre på bilen än dem futtiga 18" ... hade jag bara haft råd så hade jag beställt en vit med röd eller brun skinninredning |
|
Lars Jakobsson |
Varken vacker eller brutal,snarare medioker. |
|
hmm, speglaran såg ju lite laja ut men annars så väntar nog att säga för mycket innan man sett den in real life så att säga, men krävs nog 19" minst innan den ser bra ut riktigt, men tror nog den är rätt maffig när man väl får se den på riktigt... Lelle BMWCS 03900 |
|
| Hur f-n kan nån säga att den är ful eller medioker. Den är ju hur snygg som helst. ??????????????????????????? Konstigt att alla med E46 är tveksamma till nya modellen. | |
|
BMW-Jonas...jag håller med dig! Tur att man själv hunnit sälja sin E46 M3 cab precis ;) Men..jag tror att det är lite som med nya 5an...jag gillade inte alls e60 när jag såg den i början, men idag älskar jag den. Designen på den är bra mkt snyggare och mer modern än MB E / Audi A6... Grattis! Förstått att du har en beställning på en? |
|
| den vita va sjukt snygg! tycker den ser mycket brutalare ut än e46:an. speglarna va det inget fel på heller! | |
| Det är många som verkar vara besvikna men jag tycker det är en av de snyggaste nya Bmw:na på länge. Helt klart vill ha faktor! Tror dessutom den gör sig ännu bättre i verkligheten. | |
| jag tror nog att förväntningarna är så pass höga på en M bil så därför kan man bli besviken hur man än vänder o vrider på det. En 335 är jo hur läcker som helst så jag tror inte den blir fulare eller sämre men fortfarande är Rs4 favorit i mina ögon tills man ser den Irl självklart | |
| SNYGG! Jag som inte alls gillade nya m3:an bara för några dagar sen tycker att den nu e väldigt snygg på de senaste bilderna som bmw_jerry länkade till =) | |
| undrar bra hur dem gör med prissättningen nu.. tror ni att den blir dyrare eller billigare än rs4:an?? | |
| Helrå bil. Helt plötsligt så ser förra M3:an lite halvtam ut... :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.