|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
klart en sportbil ska vara röd, personligen vill jag ha krom på bilen då jag inte ligger för racestuket så därför sökte jag och valde den vinröda siennaröd det blir lite av de luxe variant då det matchar varann på ett elegant sätt men jag tror jag är ensam om att tycka det jag tror racet kommer i första hand för många men hur somhelst även den ljusa röda är klatschig, skönt att det inte bara är det svarta som gäller mvh Uffe/bildock |
|
|
Hej! Kan jag få haka på Fredrik M:s kommentar om att det går att köpa "tyget på insidan av suffleten" VAR ? Kostar? Lätt att montera ? |
|
|
Schede: Det finns att köpa hos BMW, jag kollade upp priset för några år sedan och då rörde det sig om runt 1500 kr om jag inte är helt ute och cyklar. Hur svårt det är att montera vet jag inte, men kan tänka mig att det är lite pilligt att få till allt rätt så det viker sig ordentligt vid nedfällning av taket. /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Nån som har nån erfarenhet av "tyget innanför suffleten" Nått man ska satsa på ,eller ska det va lite "rått stuk" ? |
|
| Det dämpar bullernivån ganska markant när sufletten är uppe. Det ser snyggare ut också för den delen från insidan. Jag har haft två Z3, en med innertak och en utan så jag har något att jämföra med. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.