|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Min Coupé har luftats rejält några gånger redan men det är klart den har ju tak....... Min Coupé Länk |
|
|
Tack Karin, vädret var kalasfint och jag gillar att fotografera så givetvis blev det lite bilder på min älskling. Egen hemsida med lite bilder på är på G. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Japp idag var det 1: april och påställning efter vinterdvalan. Man hade ju glömt hur kul det var att köra sportbil. Vilken skillnad från den stora 7.an. Vilket drag, vilken väghållning och vilket väder! Man blir ju bara så himla glad! Och livet vänder tillbaka efter en trist bilvinter. HÄRLIGT! Lars... |
|
|
VILKET VÄDER, VILKEN DAG! JAG HJÄRTAR KLIMATFÖRÄNDRINGEN! jag mötte upp med en vän, han körde med sin x3:a och jag med min 2,8:a. Vi bestämde oss snabbt för att ta fram de riktiga leksakerna. Så han drog ur sin m3 e46 ur sitt garage och jag min z3m ur mitt. Efter lite glidande i vårt vackra, flacka landskap bestämde vi oss för att trycka ner vårkänslorna i fötterna och vidare ut i pedalerna. Jisses! Så jag ber om ursäkt till alla på vägarna som stundtals fick känna av våra... "vårkänslor" ;) Fina bilder, fin bil Fredrik! Jag vill se mer! mer! Fler bilar! Vårkänslor i bild! Allt! :) eufori! Lika barn, leka bäst; Länk |
|
|
Fredrik M: Vad är det för fälgar du har på din Z:a ? Dom ser schyssta ut tycker jag! M Power!!! The one and only power! |
|
|
Det är ATS DTM Competition, storlekarna är 9x18" fram och 10x18" bak, med 225 respektive 265 sulor. Jag har köpt dem begagnade men såvitt jag vet är de specialbeställda och finns normalt inte till BMW Z3. Men då ATS specialtillverkar fälgar till tävlingsbilar går det att få speciella lösningar. Jag antar att det är därför mina fälgar har dubbla bultcirklar. Länk /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Fantastiska Z4:an: Kolla din PowerPost. Tack :) |
|
|
ÄNTLIGEN har man kunnat ta ut Z3:an. Görkul! /Bo-Erik Länk |
|
|
Själv får man vänta ett tag till! :P *så jäkla sugen* Avställd till 23 april! sen så! |
|
| Passive: Kollat och svarat ;) | |
Helga |
Läckert med 2.8 på sidan. Finns det Zäta med 3.0 Turbo= Alltså motorn som sitter i 335i. //Helga |
|
Jag avundas er som kan köra nercabbat nu, jag längtar så infernaliskt! Att sväva fram i en femton år gammal Citroën XM går inte riktigt att jämföra... :) Fredrik: Har du köpt 2.8-texten hos BMW eller kommer de från något annat märke? (Z3c 4 ever köpte t.ex. bokstaven C hos Citroën och satte efter Z3 på bakluckan) Helga: Nej, den motorn finns inte i någon Z-bil. /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Masten: Jag hittade siffrorna här Länk Det går att få ihop vilken kombination av siffror och bokstäver man vill. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Fredrik M: Du beställde alltså dina siffror därifrån? Gick beställningen osv smidigt? Jag funderar på att köpa lite grejor från dom.. M Power!!! The one and only power! |
|
|
Matthew, jepp beställde därifrån. Gick hur smidigt som helst och frakten var inte alls dyr. Jag kommer att handla därifrån fler gånger. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Okej det låter ju bra då! Var sugen på alupedaler till räsern.. Vad tycker ni om hajfenan som antenn på en z3:a ? M Power!!! The one and only power! |
|
| Nu är bilen nytvättad - av mig själv =I Det gick relativt bra för en första gång. Har lagt upp lite nya bilder =) | |
|
Helt otroligt att det ska vara så kallt precis när man tagit fram bilen :) Hörde dock att vädret skulle bli bra till helgen, får väl vänta med cab-knappen tills dess! Underbart att vara igång iaf :) |
|
|
Så skall det se ut Karin, nytvättad zäta i solsken är inte dumt. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
| Fredrik M: Oavsett hur man sköter sin bil är en svart, nytvättad bil i direkt solsken nästan alltid ångest! I alla fall för en petig människa :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.