AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.853

Flera zätor ute och kör...

Sida 1 av 3
Visa användare
178
Karin
BMW 325i -05
Idag har jag sett en silver Z4 samt en z3. *Vill också* Dock ej nercabbade. Fast Z4an var lite "konstig", fronten var en z3:as samt baken en Z4, är detta möjligt eller såg jag fel....
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Pimp My Ride kanske kommit till stan och tyckte att Z3:an behövde en upphottad bakdel ? :)
Visa användare
178
Karin
BMW 325i -05
Haha ja det måste ha varit så ja. Ne men jag måste ha sett fel, men ändå inte :S....
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Jag tycker faktiskt att nån borde prova på att montera på Z4:ans bakdel på en Z3, borde kunna bli riktigt snyggt.

Du hann inte se hur den såg ut från sidan då ?
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Dåligt att dom inte körde utan tak... jag körde premiärkörningen utan tak i lördags och har haft taket av minst en gång om dagen sedan dess, är ju så underbart väder :-)

/Magnus

Visa användare
178
Karin
BMW 325i -05
Highway Star : Ja men det var kanske det dom hade gjort då :D Nej jag kommer inte riktigt ihåg hur den såg ut från sidan. Men när den stog vid rödljusen och jag såg den framifrån så tänkte jag -Oh en Z3, och det är ändå konstigt för att Z4 ser helt annorlunda ut framifrån.

Z3 Magnus: Ja exakt. Det är ju en stor anledning till varför man köper en Z3 också, för att kunna åka nercabbat =)
We
122
WeEeE
Z3 2,8l -97
Min e fortfarande nerplockad i garaget i väntan på uppgraderad ljudutrustning. Ska göra ett rejält ryck i påskveckan så man får den färdig nån gång.
AJ
28
AJN
Z4 3.0 -03
Varje dag sedan man köpte Z4:an i lördags har det varit nercabbat! Så härligt med en tidig vår!
/a
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Jag har svårt att hålla fingrarna från plånboken just nu. Vill ha en Z igen, vill åka taklöst igen. Såg en alldeles nyss glidandes i solen när jag åkte till jobbet och blev så sugen.

Den tidiga våren är välkommen ja, fyf_n vad jag hatar vinter på alla sätt.
...på fredag startar jag upp min Zäta ! ! ! ! =)

/Fredrik

Min Z3.
Länk
Jag har oxå sett massor med Z:or och 3-serie-cabbar. Dock INGEN med taket nere.
Gäller förvisso inte bara BMW utan alla märken.
Varje gång jag möter någon cabbe med taket uppe så skriker jag MES! :-)
Själv så ställer jag på min på söndag så jag hoppas på regn nu ett par dagar så allt vägdamm spolas bort. :-)

///Micke
Min cabrio Länk
Pa
135
Passive
BMW Z4 3.0i
Körde nercabbat för första gången i år, härligt. :D

Äsch, det är inte mesigt att köra med sufletten uppe det är mysigt. ;-)

/Fredrik

Min Z3.
Länk
ja
101
jayman
E61 525iT xDrive -10
Ska bli riktigt nice att cabba ner o glida ut från vinterdvalan. Väntar dock tills dess gatorna är sopade samt som Micke kommenterade - gärna efter första regnet (efter sandsopningen) :-)

______
Joel - Länk
Visa användare
86
MKZ3
Z4 3,5IS 2014
118d -14
X1 25e 2023
Riktigt kul är det , har redan kört lite under veckan. Helt underbart fram på eftermiddan när det är 17-18 grader i luften!!
2,
295
2,8 power
Z3 2,8 Coupé AC Schnitzer -99
Skall hämta ut min på lördag. LÄÄÄÄNGTAR!

/Bo-Erik
Länk
Visa användare
178
Karin
BMW 325i -05
Har lagt upp lite nya bilder på zätan. obs: långt ifrån nytvättad... =)
Köpte ny Z3:a för några år sedan och den hamna i garaget och med åren avancerade den längst in i garaget - ser ut som det är time att plocka ut Z3:an i trafik igen!
Karin, ta lite bilder utomhus på din svarta zäta. Det blir läckert.

Även jag har lagt upp nya bilder på min röda. Även den långt ifrån nytvättad, men det syns inte så farligt.
Länk
Länk
Länk

Synd att Autopower komprimerar bilderna så hårt bara...

/Fredrik

Min Z3.
Länk
Visa användare
178
Karin
BMW 325i -05
Fredrik M : Jo får ta och göra det, efter en tvätt. Fina bilder! Snygg bil =)
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Jobbigt för er som ska ta ut den efter första regnet, tänk om det inte blir något regn förrän i höst XD... SJälv så har man ställt på sin och det var det bästa jag gjort! Sååå frickin nice väder och nercabbat! Helt otroligt! 16+ i mars det är fan i mig sjukt!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.