|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Så var då äntligen mektipset klart och inskickat till AP, får väl bara hoppas dom tycker det är värt att ta in:-D Eftersom jag gärna vill ha feedback och även lätt kunna svara på ev frågor tar jag det i ett eget inlägg.Här;) Medan ni väntar att det skall publiceras kan ni gå in på följande länkar för att få lite videosnuttar (av varierande kvalite) Länk Med enbart Kattar Länk Med främre dämp. mont. Länk Asfalt Länk Skogsväg Mvh Göran/Forry Min bil Länk | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Så ska det låta !!!! går på fredagar i ettan :))))))) ///MVH Hasso Länk |
|
GÖTT! mvh Fredrik |
|
| wow, men nu blev jag skrämd! Såg inte helt okomplicerat ut! =) | |
|
Tackar:-)) Marc* Var inte orilog det kommer en riktig IKEA beskrivning...asg..*S* Det ser värre ut än det är men visst är det lite pyssligt..Annars vore det inte BMW Mvh Göran/Forry Min bil Länk |
|
| Sant. | |
| å fyfan,540 går bra :) | |
|
Jojo, på vägarna runt kallax har man smiskat diverse fordon, hehe...... /Martin |
|
|
tyckte som att jag kände igen byggnaderna i filmen :) ######## # PAJALA # ######## |
|
|
Tyckte väl att jag såg ett litet smile i din backspegel. Den låter ju nästan som min ,du vet den där stora blåa med lyse på taket,,, Men nu är det inte långt kvar innan min lilla blåa bil rullar igen. Forry , ska vi anmäla dig till "Så ska BMW låta" ? /Mats |
|
|
anlima* Det lät kul att snart få se "Garagequeen" rulla igen, jag kan polera upp en fin glans på den så den gnistrar i solen:-) Besiktningteknikern gillade mitt bygge,det hördes då killen provkörde..hehe AP Crew verkar lite sega med att publicera mitt "IKEA" bygge:-( håller redan på med nästa..byte expansionskärl V8 ha de gott alla Göran/Forry Min bil Länk |
|
| För mycket "trycka"? | |
|
anlima* ??? Min bil Länk |
|
| Blev det för mycket för din motor när du satte mera muller under bilen? | |
| asg. det kanske blev resonans i den av recyclade PET flaskor,mm återvunnet plastskrot gjorda Expansionskärlet:-D | |
| Mao , för mycke' trycka :) | |
| Okej då:-DD | |
| Fan fick ju stånd av det ljudet | |
|
Liten update, Janne på AP håller på med mektipset så det lär snart dyka upp i kolumnen till vänster:-D Under tiden har jag klippt o klistrat lite video o lagt upp en ny på Yotube, kand´ske kan ge en o annan lite ståpäls så här på vårkanten:-DD Länk ///Glad Påsk Min bil Länk |
|
|
Härligt med nya mektips. Känner igen ljudet från när jag provstarta min vid mitt avgasbygge, Låter riktigt hårigt med bara kattarna. Har du kanske lite byggbilder att lägga i din blogg eller nåt? |
|
|
Forry, det syns att du klarar av att hantera den där gamla Hasselbladaren du har, eller var det en Nikon F80??? Helsnyggt upplägg på mektipset... 10 poäng /Mats |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.