AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.608

Du med en M3 e36 som körde på en röd Maserati 222 !

Sida 2 av 2
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Sorry om mitt tidigare inlägg verkade lite grinigt och okunstruktivt (var lite kinkig i morse). Hoppas det löser sig för Henrik oavsett.

M V H
Stephan

Min bil: Länk
Paap Reeder
Det där har hänt inom mitt dagliga revir s a s.

Ngnstans i bakhuvudet har jag en känsla av att jag tidigare noterat denna AKZ ... i ngt sammanhang.

Skall absolut hålla ögonen öppna.

MVH /// Paap R
> Det där har hänt inom mitt dagliga revir s a s.
>
> Ngnstans i bakhuvudet har jag en känsla av att jag tidigare noterat denna AKZ ... i ngt sammanhang.
>
> Skall absolut hålla ögonen öppna.

Tack! All hjälp är jag givetvis djupt tacksam för.
Får se vad försäkringsbolaget kan göra åt det också...
Visa användare
95
M3 Danne
525IM-05
Henrik....tycker de e verkligen rent ut sagt Helt förjävligt.......fy fan i helvete om man skulle få tag i en sånn......då gör man sej helt säkert olycklig......jaja...nu vart man uppspelt åxå....hoppas allt löser sig till slut.....du har mitt full medlidande som bilentusiast!!!

*BMW* Be My Wife
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Vilket jävla svinigt sätt!

Själv hade jag kört efter, ringt 112 och så skulle dem skicka en patrull. medans jag har telekontakt med dem och följer efter. Hände en gång då jag var nära att smälla med en rattfyllerist, gjorde då som jag skrev och fyllot åkte dit.

Men tyvärr så låter beskrivningen (& beteendet) av bilen som en bil som tillhör någon person från någon segregerad förort, med tanke på kjolar/vingar/körbeteende får den bilden i alla fall.
Do
183
Dojjan
M3 SMG -03
Ett tips är att lägga ut en efterlysning på zatzy, tror sannolikheten är större att nån känner till bilen där.

Länk

Får väl sätta dig en kväll och dela upp de 999 olika kombinationerna med ett gäng uttråkade forum neurdar å söka ;)

ap tar de hundra första osv....

Länk

/Thomas
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Tråkig händelse - kan bara hoppas att det inte är en forummedlem men att detta löser sig på bästa sätt för vår Maseratiägande vän.

Välkommen till forumet, by the way. Här kan man trivas även om man inte kör bayerskt för tillfället. Själv skulle jag inte ha något emot att äga någon av de ofantligt coola Maseratimodellerna som gjordes kring 1970...

Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.