|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Lars// Klart du får ha åsikter om vad du vill jag bara försökte skoja till det lite. Spekulationer spekulationer. Jag tror inte M-folket släpper något som är second best i klassen. Naturligtvis har de redan jämfört bilen på alla plan med RS4 och vet att den vinner alla moment utom möjligen framkomligheten i snödrivor. Vridet är visserligen inte bättre än i 335 men avsevärt bättre än i den gamla modellen som jag då rakt inte klagade på någonstans. Mvh Jonas |
|
| Nå, nu när vi ändå är igång och spekulerar ordentligt. Tror ni att man kan med enkla medel (chip och avgas) få en 335 att gå snabbare än nya M3? Rakt fram givetvis... | |
| ViccoA, Tveksamt om Endast Chip och Avgas skulle ge den runt 100Hk extra för att den ska hänga på M3an, fast iförsig så bror det jo på hur snabb M3an kommer bli 0-200, blir den som Rs4 så har nog inte 335 en chans att hänga på | |
|
Ljud och bilder från nya M3ans motor finns i denna filmen: Länk |
|
|
Bildkollage från nya M3an i Geneve: Länk |
|
Lars Jakobsson |
Glöm att 335:an skulle dra ifrån nya M3:an.. det räcker inte med 100hk till, lägg till alla andra fördelar M3:an har som tex LC, diff..osv. |
|
Lars: Kan delvis hålla med om en relativt "låg" effekt. Men som sagt, vikten etc spelar väldigt stor roll. Den som lever får se =) Har man 100påsar extra i 335 så hänger den nog på M3. Men det krävs lite mer än så för att dänga den.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.