|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjenare, har nyligt införskaffat en e46:a. Undrar nu vad ni tycker borde göras på denna lilla pärla. Länk Länk Länk Inte något kjolpaket tack. Smakfull diskret styling!!! Tacksam för svar! /J | |
|
Mina tipps: - Diskret sänksats typ H&R 30/20 - Ljus solfilm runt om - M-vingen på bakluckan - Kanske lite större fälgar typ 18" (jag skulle tagit 19") listan kan bli hur lång som helst... men dehär sakerna skulle jag satsat på först |
|
|
Diskret styling enligt mig: Angel Eyes, 18 tums fälgar, svart grill, avgassystem Hade kanske satsat på M-paketet också, men du var inte intresserad av kjolpaket :) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
Mattias_johan |
Jag håller med razvan. Men tycker inte du ska köpa svart grill utan en helkromad om det inte redan är det. Razvan representerar ju sitt företag men tycker du ska kolla runt lite på priser och så. |
| m-vinge till bagage luckan,liten takvinge, andra speglar ,sänkning och tonade rutor | |
| Sänkning, större fälgar, svart grill och solfilm! Ser riktigt fin ut annars! | |
| Jag hade även bytt ut blinkersen mot sånna som har svarta hus så att det ser enhetligt ut med strålkastarna, gjorde det på min och det belv kanonfint :-) | |
|
angående grillen tycker jag du ska byta ut den gamla mot en sån där som man kan köpa på vanliga mackar där det står "engångsgrill" .... haha.. nejdå .. skämt åsido ;) |
|
|
Aluringar kan monteras likt 330:in. Blir väldigt bra. En annan grej som jag ägnade lördagen åt var att slipa och måla bromsok. Blev väldigt fräscht tycker jag. Sen så ser ju en välputsad bil alltid mkt trevligare ut också. Back2black eller liknande på däcksidor gör mkt också. Fast det försvinner fort om du tvättar eller kör i regn. |
|
|
oj, det finns så mycket att göra. Måsten: 18" eller 19" fälgar. Angeleyes Toning Avgassystem Om du har pengar över: M-paket 2 Sänkning m-läpp Och massor med kolfiberdetaljer :) Grattis! |
|
|
Vill man vara "personlig" så ska man inte ha m-paket. Alla har det idag. Bättre att göra en egen stil =) // M.V.H. Daniel |
|
|
m-paketet går att göra personligt det också. Splitters/kolfiber eller ngn färg. Add on av annat slag. Schnitzer Splitter/add on. m.m. M-paket är ett måste på en e46:a . Enl. Mig :) mvh. |
|
|
Vad tycks om Nya fälgarna??? Länk |
|
|
Snyggt ! Kolla in min kärra www.garaget.org/Chavezzito |
|
|
Snygga flägar beemer84, vilka är det? |
|
| Kanoners :) bra fälgsmak | |
|
Hlk.. Det är 19" Breyton Magic kopior.. Kolla in på Länk |
|
|
Ah tack. Ser lite ut som ett par ACE - TARGA 8*19" från gummihuset :) Funderar på att köpa ett par sådana, tycker det ser grymt snyggt ut. |
|
| Har du sänkt bilen?? | |
| Den är M-sänkt från fabrik. 20mm fram å 15mm bak. | |
| perfekt då behöver jag inte sänka min har också M-sport :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.