|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Bilderna tagna 2007-03-17 på min nya BMW Länk |
|
|
Nytvättad och nya sommarfälgar i vårsolen. Länk |
|
|
Tagen idag vid BMW 7H Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Tyvärr inte nytvättad, men nu på sommarsulor! Länk |
|
|
Vilken underbar dag! ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Sommarfälgar på, underbart. Länk |
|
|
Micke Olsson: Det var inte lite bilder det! Fina också, men jag tycker dom hade blivit ännu bättre om du släckt dimljusen som tar över nu. |
|
|
Länk En kass bild. Lånat kamera och tar flera ikväll...Försöker klura på en nice miljö bara. |
|
|
Grandy: Alla ser vi det lite olika, personligen så tycker jag att bilen ser lite aggresivare ut med xenon tänt i dimljusen. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Micke Olsson: såg kanon ut med Xenon dimmisarna, ser riktigt "cleant" ut med det vita ljuset. var hittade du dessa xenon? | |
|
Köpte mitt kit här ---> Länk för några år sedan. Satsen har följt med först i min 530iAt -93, sedan i min 320i -89 och nu i dimmljusen på cabben. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Här kommer några vårbilder från mig... Länk Länk Länk Länk ___ //Ulf |
|
|
Lite vårbilder från första turen i lördags. Hade glömt hur kul det var att köra 02:a!! =) Länk Länk Länk Mvh Micke Min sida Länk |
|
|
Här är mitt bidrag. Tog igår em. Länk Länk Samt Länk "En BMW utan turbo är som att kissa i motvind, man undviker det så gott man kan" |
|
|
Dom två första är ifrån igår. Länk |
|
|
Ja då har man äntligen fått på dom nya hjulen, så jag får bidra med lite vårbilder jag också. Länk Länk Länk Länk Länk PB |
|
|
Jag har polerat och vaxat hela dagen idag. Autoglym's produkter var lätta att ha med att göra, och jag är mycket nöjd med resultatet. Här kommer lite bilder, tagna för en dryg timme sedan. Sverige ligger på andra sidan sundet :-( Länk Länk Ändrade lite ljus i Photo shop: Länk BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Givetvis fungerade inte länkarna.. Här kommer ett nytt försök :-) Länk Länk Länk BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| 2002tii: Mycket snygg och fräsch M5a du har! Trevligt med ett så lågt miltal också, blev nästan lite avundsjuk nu =) | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.