|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Var ledig idag så jag drog ut och fotade bilen lite i vårsolen med sommarhjulen på. Tänkte lägga upp bilderna här och hoppas fler lägger upp sina vårbilder på bilen. Länk Länk Så ös på med bilder på era bilar =) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk | |
Tigerr |
Min bil är inte vårstädad än. Men sommardäcken är på t helgen ska det bli lite putsande. Eller en tvätt åtminstone.. så bilder kommer till helgen.^^ Vad heter fälgarna på din bil förresten? Väldigt snygga. |
Tigerr |
Rättning: till helgen ska det bli lite putsande.. |
|
Snygg bil, bra puts. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Fälgarna heter M-Parallell Speiche 37 d.v.s M-parallelleker 37. Tackar =) |
|
|
Har vårputsat bilen utvändigt inför nya bilderna med dom nyrenoverade BBS-hjulen Länk Invändig puts ska bli av under denna veckan :-) Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
alain |
Hej alltid trevlig att se finna bilder på finna bilar på min pärlan, allting som finns under mitten list på dörrar, kärmar sam troskel ska lackeras om på båda sidor nästa veckan. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
The roughrider: FEEET!! Har alldrig riktigt gillat touring men nu börjar jag ändra mig... :) Mvh:Jani never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
|
Den ena av bilarna Länk M. Pedersen |
|
Tigerr |
The roughrider: Dendär såg ju inte LITE elak ut!^^ Och här satt jag och tyckte att brorsans 528 med M5 front såg arg ut! :D |
|
finnen318is: Tycker själv att E34:an som Touring ser betydligt fetare ut än sedan-modellen med RÄTT styling ;-) Tigerr: Min bil ska ha attityd (elak look) & utstråla rejsing, ha V8 & vara praktisk vid behov. Min bimmer ligger just nu på 5:e plats i "Märkestoppen" över BMW hos Garaget.org Länk Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
|
E60'n är visserligen fin redan nu, men i påskhelgen blir det polering / lackskydd som gäller :-) Sommardäcken är monterade, lädret är behandlat, och bilen är ren... men en bra polering med ett efterföljande lackskydd kan aldrig skada ! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Äntligen Vår =)) inga fina bilder dock Länk Länk Länk |
|
|
Här är min bil, dagsfärska bilder. Länk |
|
| Tänkte fixa vårbilder igår men en kärring utanfär ikea tyckte det var en bra idé att ställa ett paket på högkant(!) bredvid min bil, naturligtvis ramlade paketet rätt ner på min bil och skavde lacken på framskärmen/dörren med ett antal djupa repor som resultat. :( | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Verkar som ni ligger bra till i Södern :( -3C i morse. ///MVH Hasso Länk |
|
Möter våren med ny bak! Länk Får återkomma nästa vecka då förhoppningsvis 18" sitter på igen. |
|
|
Här finns lite bilder från förra sommaren! Länk |
|
|
Här en bild på min vårstädade 525:a med sommar pjucken på. Dock var det lite för starkt solljus men det blir väl fler bilder vid senare tillfällen =) Länk //Eric\\ Ny BMW-ägare |
|
|
Mitt bidrag Länk Varmt tack till Herr Gaspedal för lånet av kameramaskinen. /Carl |
|
|
Här min 29 mars i Sundsvall. Länk Svekke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.