AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.626

Angeleyes e46 - styla bilen.se's är för stora?

Sida 2 av 2
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

NiKeMaN: Ja jag tycker oxå det blev riktigt snyggt!

Helt riktigt splittersen är från ACS, och de är monterade av ACS i Tyskland. Där hela bilen fick sig en rejäl "behandling" av ACS killarna :). Men jag har haft dom av för lackering och de sitter skruvade med tre skruvar på insidan av fronten, så den måste du tyvärr ta av. Men det va inte svårt heller.

Vad ger du för splittersen, för jag antar att det är ACS original du ska ha när vi pratar OCL Brorsson? Kolla även här... www.acschnitzer.se ...där finns mycket fint godis till BMW :)!

Mvh Jimmy "Mr Schnitzer" ;)

Ni
1.573
NiKeMaN
Volvo V90cc D4 AWD Polestar 2020
BMW 118d 2008
Självklart är det AC/S orginal... Visste inte ens om att det fanns kopior! www.acschnitzer.se drivs ju av OCL dessutom. =)

Vet du hur jag hittar någon guide till o plocka bort frontspoilern?

///Niklas "NIKEMAN" Johansson
"lägre än glocalnet och hårdare än he-man"
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
Hej på er..

Tänkte bara höra om det är nån som beställt ringar från stylabilen på sisstonne?
Fick mina i veckan som var (min andra uppsättning, nu till en facelift touring).
Första uppsättningen till min gamla bil var jag mycket nöjd med, men dom nya har en konstig blå ton i plasten, inte samma "vita/genomskinliga" plast som dom förra hade.
Kartongen var dessutom trasig när jag fick den på posten så jag antar att jag inte kan byta ut. =/

Någon som har dom omtalade "blå/lila tonade" ringarna monterade?

Mvh johan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.