|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
men pröva och byta så kanske den går bättre annars funkar silvertejp skit bra för att hålla ihop saker ;) // mvh Stefan |
|
gretzky |
Lol :) Verkligen roligt att höra att det fortfarande finns "seriöst" folk som fixar bilen med silvertejp o ståltråd:) dieseldoris |
|
är ju provisorisk lösning för stunden :D jag hade smällt på rostfritt rör direkt. Gjorde iaf det på min e34 när det blev hål =) // mvh Stefan |
|
gretzky |
Fick en beg. dtm-burk som en kompis haft på sin 325:a. Tog fram rondellen o kapa o svetsa lite sen vare klart. dieseldoris |
|
jo så kan man göra =) jag är då sådär kåt i det rostfria avgasljudet man får jävla m3:ans fel :( blev det fin sång emd dtm burken då ? // mvh Stefan |
|
gretzky |
Japp, blev avsevärt grövre ljud än original, men ännu inte tillräckligt grovt muller för att det ska va störande vid långkörning. Helt perfekt enligt mitt tycke. Stog bakom en 5-serie med japsdämpare igår på mcdonalds drive-in o den lät som bara f-n. Så skulle jag inte vilja ha. dieseldoris |
|
japs dämpare har aldrig någonsin funkat på en bmw kommer aldrig göra heller här äre riktigt motorljud som ska vara =) riktig sång ska det vara =) // mvh Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.