|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Inte alls, nu är det en kompis bil som blivit stulen också. En audi s2a svart kombi. | |
|
Sjukaste jag varit med om är att dom tog spegelglset från förarsidan, bara själva glaset !? Dom bröt sönder så jag måste köpa nytt hela backspegeln, så jä..la onödigt Snacka om beställningsjobb... beemoholist |
|
| Jo det finns tydligen männsikor till allt,, tråkigt, men det är väll sånt man får leva med. Skulle vara kul och få fast dom någon gång, Kanske inte bara jag som tänkter på hur dom skulle reagera om man gjort inbrott i deras bil´, sno allt. Undra om dom tänker fan vilka jävla ídioter, eller ääh skit samma, ja gör samma saker.. Det finns alltid någe att fundera på. | |
|
vi kommer alltid få drass med detta,o mer lär det bli.tråkigt men sant.jag lider med er som inte få ha sina bilar i fred.tog fast sådarna typer en gång,hade inte frugan varit med,så vet jag inte vad jag hade gjort,,såg bara svart just då.tackar frugan för det,hade vell suttit inne en idag för misshandel..peppar peppar så har jag klarat mig en så längeutan dom här tråkigheterna... "riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.