|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Efter helgens väder så är man ju liiite sugen på att montera sommarhjulen. Speciellt efterssom jag köpte nya i vintras... Vad tror ni... Åker vi på en känga om vi skiftar nu? Snöar det i morgon tro? MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk | |
| Jag skiftade till sommarhjulen igår. Håller tummarna för fortsatt barmark. | |
|
Ja du,jag skulle inte skifta än inte.Tänk på att vi hade ¨vårtemp¨¨ ända in i December och bakslag har ju hänt förut när det gäller Marsväder så jag väntar ett par veckor till. BMW e lag |
|
| När våren väl kommit så brukar den hålla i sig. Visst kan det fortfarande bli minusgrader men ... det är lugnt nu. Sen beror det mest på var i vårt långa land man bor såklart. | |
|
Håller tummarna och skiftar i kväll! :) MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
det blir garanterat bakslag. det pratade väder gubbarna om på 10 dygns prognosen schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
| Fredag 30 mars byter jag. Skiter i hur det ser ut utomhus. | |
| Är även jag är riktigt sugen på att slänga på sommarfälgarna nu, 18 grader på balkongen as we speek och finfint vårväder! Men som sagt, en stor risk för bakslag råder än. Hörde också vädergubbarna snacka om att nästa vecka ser ostadig ut och vinterväder kan mycket väl återkomma. Ska man chansa? Beslutsångest ;) | |
loftahammar |
Fick ut bilen i lördags med sommar sulorna, lr med dom slitna sulorna men fick hem mina nya idag Falken 265/40/17 fint. Så hoppas att vädret håller i sig... Länk |
|
He,he...Monterade just nya V-däck bak till min M535:a.. Men som sagt allt beror på var man bor och är på väg s.a.s :) Mvh Janne. |
|
|
bytte till slut. Blir det bakslag får jag ta tricken eller byta tillbaka... Så trevligt det såg ut! DANNE Min bil: Länk |
|
| Det blir inga "bakslag". har våren en väl kommit så kommer inte vintern tillbaka, det är svårt att bryta trender, även när det gäller klimat. Däremot kommer det bli kallare framåt helgen och bor man i norra sverige så ska man kanske inte byta till sommardäck än... | |
|
God Eftermiddag Här kan ni se hur det kommer att se ut ett par dagar framöver. Klicka på Nederbörd, Vind eller temperatur. Länk Själv behåller jag nog mina "vinterdäck" på ett tag till fast jag bor i Malmö Trevlig Helg //stefan |
|
| Söder om stockholm tror jag inte på mer snö i allafall. Men såg att det kunde bli snö i stockholmsområdet nu i helgen:P Men frost på natten kan det ju säkert bli här neråt halland också | |
| Länk Här nere i södra sverige så tycker jag ofta Danskarna är bättre på att förutsäga vädret. Och den prognosen såg väl inte så kul ut heller:P | |
|
Bytte i lördags... Bor mil från gbg...hoppas på turen:P |
|
Phille B |
Satte på mina sommarsulor idag..kunde bara inte vänta längre...bor i gbg och kommer det mer snö så får man helt enkelt blunda, det man vet har man inte ont av;) ..vårfixad bmw.. |
| Har redan kommit några cm med snö här i Gävle, tur att man kunde hålla sig! | |
| har åkt på sommar sulor i över 1 vecka, håller tummarna på att det inte blir några bakslag | |
| Jobbigt mycket snö i Västernorrland idag...Inget vidare. | |
|
Regn och storm i Gbg idag, hörde om ev. snö senare i veckan =( lär väl knappast bli nått som blir långvarigt men ändå. Jag väntar med sommardäck till sista veckan av mars, då borde de vara lugnt BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.