|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Början på April. Men vill ha ut henne redan nu när man sett prognosen komande vecka. |
|
|
April kanske om gruset är bortsopat... 1BJÖRN...varför så sent då? vad är de för problem me bilen?? ///Henrik |
|
|
Nu är det bestämt, 6e April blir det |
|
|
M5_olli: vart har du hört att de ska ha rullandelandsvägen på elmia i år? Blir ju lite sugen..måste man boka innan å hur mycke kan det kosta? Niklas Olsson |
|
|
Inga problem med bilen. Har precis köpt hus och ska bli pappa i Juni =) Blir inte mycket tid över till nöjeskörning denna sommaren. Mvh Björn |
|
|
wrooom wrooom |
|
|
Niklas BMW M3: Kolla på www.tsmotor.com så ser du en länk som det står elmia på, där har du mer info. Mvh BMW M5 för life. Snart Schrick kamaxlar och mappad |
|
|
Jaha, de var så de låg till, då förstår ja... får gratulera då me... Men du får behålla bilen va?? inte tvungen å skaffa familjebil lr så ;-) ///Henrik |
|
| jag har kört med min m5:a i en vecka nu,, de går väldigt bra :) !!! | |
|
zesy: Man tackar! Visst ska jag behålla bilen! Har ju 5 serien samt en Jeep Cherokee som familejebilar som tur är =) Mvh Björn |
|
|
hehe.. ja de var ju tur de... finns ju dom som får släppa sin "käresta" tack vare tillökningar anrs.. ///Henrik |
|
|
tog första svängen efter vinterdvalan med min e34 m5 igår.. efter 1km så tappar man ena bakhjulet i farten ca 25km/h,, arslet på bilen studsar upp 1 meter upp i luften tvärnitar direkt o ser vänster bakhjul rulla om mig på höger sida.. så nu e en skärmkant bara skrot och fälgen repig som faan. så min första tripp va inte såå rolig beemwee |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Satt bakom ratten på M635:an igår......i garaget, uppallat,och drömde mig bort.....långt bort! MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
|
Ställde på M5an ida då jag fick ihop den, sån skön känsla att köra alltså. Och riktigt skön växellåda som är nyrenoverad. BMW M5 för life. Snart Schrick kamaxlar och mappad |
|
|
Var och kollade upp min i garaget idag, startade den och varmkörde men vi har fortfarande för mycket slask och grus på vägarna, har knappt ett enda stenskott samt aldrig omlackad och tänkte hålla den så. Ställer nog på den början av April, ska byta däck och lite annat tills dess. Lite avis på er som plockat fram era pärlor. /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
| Tar hem den från förvaring idago sen ska ju alla grejjer som man köpt under vintern på, siktar på att vara färdig runt påsk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.