|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej undra när ni tar ut era bilar. Eftersom man bor i den södra delen av sverige så började det bli vår här och det spritter i gasfoten? I dont drive fast But i fly low | |
| 1 aprill... | |
|
ja i början av april, börja ju som sagt bli vår i det södra BMW M5 för life. Snart Schrick kamaxlar och mappad |
|
| då borde det dyka upp lite annonser snart då:) | |
|
1/4 |
|
|
Slutet april, men vädret har sista ordet mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
| ställde på min för en vecka sedan! så länge väglaget är bra finns det ingen anledning att ha den avställd i garaget... | |
Lars Jakobsson |
Samma här, min går för fullt nu :P |
| I början av april om vädret tillåter. Börjar få mycket abstinens i gasfoten nu:) | |
|
Det är bra Fabio! att du varmkör ordentligt inför ringen-äventyret. Mvh. som skruvar målmedvetet så att man kan ställa på till 1 april. |
|
|
1/4 Flåklypa |
|
|
1 april e det tänkt, men man får se hur vädret e då...det ser ljust ut just nu iaf... Niklas Olsson |
|
| Här siktar jag på 1/5, dock planerar jag totalgenomgång på verkstad under april, så den får åka ur garaget lite tidigare iaf! | |
|
För min del blir det att ta ut kärran 5/4. Innan dess blir det lite moddningar med bla. Angeleyes. Premiärturen kommer att gå till Elmiamässan, med Club E36 och E46 som blir ett stort antal bilar. Mvh Jimmy |
|
| Har redan plockat ut min men tänker bara köra när det är fint väder. Var egentligen bara så att jag skulle kunna pilla på den då jag inte hade större möjlighet för det i vinterförvaringen. | |
|
några som ska köra inne i jönköping under kvällen efter elmia, Kanske någon mer som ska köra sin beemer på rullandelandsvägen som de ska ha på elmia i år BMW M5 för life. Snart Schrick kamaxlar och mappad |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Om jag hinner få klart allt,så blir det till 2:a halvan av April! Men det beror på om vädret tillåter och om sanden är bortborstad från vägarna. MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
|
Om jag har tur så kanske jag kan ställa på den till Augusti. Mvh Björn |
|
|
Någon gång i April kanske Maj ///Micke |
|
| 1BJÖRN: Lycka till då, det blir i alla fall någon månad du får köra med den innan det är dags att ställa av igen då ;) | |
| Typ.. 1/5 När allt grus är sopat av vägarna här i norrland. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.