|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Frågan förefaller lite lustig... men hur många av er har drag på era e39or... Jag sitter just nu och kikar på diverse sidor efter en e39a med drag (Hos handlare)... Men dessa verkar ej existera... Så antingen är det så att nästan ingen sätter på drag eller så lägger någon beslag på dragen?:P Skämt och sido... Är det ovanligt med drag på bmw-bilar som är såpass nya som runt 2001-2002? | |
|
Jag har.. Grymt bra.. Det är alltid något som ska köras.. Tycker den är en kanon bil att dra med.. //Falken "What`s the time mr wolf" |
|
| Har avtagbart drag som jag aldrig har framme då jag tycker att det är rätt fult. Men självklart är det bra då man behöver använda släp. | |
|
Av typ 100 bilar jag har kikat på bytbil.com nu (525or och 530) så hade 2 drag...... |
|
|
Jag har orginalmonterat avtagbart drag. Något som tidigare ägare knappt använt och som jag endast använt en gång, mest för att testa. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
Skulle inte kunna ha en bil utan drag, då jag kuskar runt med en husvagn bakefter sommartid. Jag har orginalmonterat avtagbart drag jag med. 525:an fungerar bra som dragbil, men 540:n jag hade tidigare var otrolig att dra tunga lass med! Underbart vridmoment!! Mvh |
|
|
Jag köpte husvagn för 2 år sen, då monterade jag även ett avtagbart drag på e39:an. Husvagnen är såld, men draget har jag haft stor användning för ändå. BMW CS #5206 |
|
| westfalia avtagbart drag,helrätt tycker jag... | |
| Det satt ett orginalmonterat avtagbart drag (oanvänt!) på min när jag köpte den för 1 1/2 år sedan. Drag var i.o.f.s. inget av mina absoluta utrustningskrav, men det var ju bara att tacka och ta emot ;-) | |
|
Oxå oanvänt avtagbart drag på min vid köp. Har använt det några gånger, men försöker hålla det hemligt, så ingen skall be om att få låna bilen för att dra hästar. Fungerar busenkelt vid behov. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
Även jag har ett orginalmonterat avtagbart drag som under höstens flytt och senare renovering faktiskt kommit till god användning. Mvh Mikael |
|
|
Inget drag på min E39a. Hyr en lastbil de 2 gånger om året det behövs istället, enklare och billigare än ha en massa skit bakom bilen hänga och slänga:) Nog med alla mottrafikanter i backspegeln:) |
|
|
Har också orginal avtagbart drag på min, är ett måste för mej när man ska åka och ha lite kul motion med crossen. PB |
|
|
Jag har fast dragkrok på min och det är inget utskuret i bakspoilern. Skirver det sista för jag vet inte om det är ovanligt på något vis!? Tycker jag se många som har en liten lucka utskuren eller ett avtagbart då... Då jag byter bakspoiler (till M) någon vacker dag så, tar jag bort dragkroken. Inte värt arbetet annars! =) Har ingen som helst användning av draget och i familjen finns ändå en S80 med krok ifall det skulle vara något. //Marc |
|
| Har också orginal avtagbart drag på min men har aldrig varit i bruk. | |
| Avtagbar dragkrok här, mycket bra ! | |
|
Låtit BMW eftermontera orginal avtagbart drag. Saknat drag alla år... Kostade runt 10 papp |
|
|
Drag -Phil |
|
| Har oxå avtagbart drag! klart bra att ha! | |
Phille B |
avtagbart originaldrag...ett måste.. ..Äntligen Bmw igen!!.. |
| Klart man har avtagbart drag :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.