|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Vore det inte rätt skönt med en fet Amerikanare ibland? =) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". | |
|
Haha !! Jag garvade friskt kan jag säga. Men.. Man får ju hoppas att han hade bra anledning att ta sig fram på det där sättet. Inget vidare bra sätt att skaffa sympati för amerikanska trupper i Irak om man beter sig sådär... |
|
| Anledningen att dom måste ta sig fram sådär är att dom ligger lite risigt till på sympatifronten redan. | |
|
Bilarna tog ju verkligen skada av deras körning. En ljus bil, Astra (?), fick ju kofångaren och baklampan sönderslagen av deras påkörning. Nej inte många poäng på den körningen. |
|
| Jag skulle inte vilja vara lapplisa i den staden när de börjar applicera Svensk lagstiftning, snacka om att gå in i väggen innan man börjat jobbet:)) | |
| Herregud. | |
| ingen mäniskor värden där inte...rena vilda western.. | |
Paap Reeder |
... hm ... men har ens kompisar blivit perforerade av en RSB vill man nog inte stå still så värst länge. MVH /// Paap R |
|
Galet! Som sagt, får hoppas att goda skäl fanns för att ta sig fram så där. Å andra sidan vill man väl inte gärna stå still i en irakisk stad i dagsläget. För övrigt tycks Opel ha lyckats bra med sin Iraklansering av gamla vectra... :) |
|
| Paap Reeder har nog gissat rätt, dom är ju måltavlor för al-qaida och allt vad dom heter. | |
|
Jo men de får skylla sig själva ;) tycker inte att nån på jorden har rätt att döda nån annan och jag skiter i skälet. Detta gäller alla.. ///Bimmarkomanen |
|
|
Påminner om en färd i Libanon 78, fast med amerikaner istället för araber vid ratten. Fruktar man beskjutning men inte lagen, begränsas förarens hänsyn och fotgängare/andra bilister lever farligt. Jag tror att föraren emellanåt körde över 50 i en stad med vägar som gamla stan i S-holm. Vidare förvånar det mig att bilarna emellanåt var så senfärdiga med att flytta sig, min erfarenhet är att bilister är hyffsat smidiga i regionen och snabbt flyttar sig när en stor bil med aktiverat signalhorn hinner upp dem under förutsättning att det finns plats. Å andra sidan var det länge sedan jag reste där och körtekniken kan ha ändrats. Mvh Mikael |
|
| De får skylla sig själva, amerikanarna tutade ju på dem men de flyttade inte på sig fören de blev påkörda. | |
| En liten instickning; såg ett gammalt inslag från dokument utifrån för ett tag sedan. Egentligen handlade det om legosoldater men man såg ju en hel del från trafiken i bagdad. e32 or var förvånansvärt vanliga. Trodde de mest körde mercedes i de där regionerna men här var det e32 v8 som gällde bland amerikanska legoknäcktar och irakier på halv-hög nivå... | |
|
Får jag upp en Hummer H1 eller en Tahoe i arslet, flyttar jag på mig. Så enkelt är det... Mvh. Leffo |
|
Paap Reeder |
Bimmer330! Håller med dig i princip men tyvärr finns det ett systemfel i en sådan tankegång ty det ligger i handlingens följder att dom som slår ihjäl folk som inte försvarar sig kommer orättvist att segra. ... vi hamnar tillbaka på ruta noll med Dinos och får börja om. Ungefär som att nolla boxarna på V12:an genom att jacka ur batteriet i 15 min ... det är kanske vad detta klot skulle må bra av. MVH /// Paap R |
| vilka idioter!! rätt åt de jävlarna att de sprängs i bitar....... | |
| Film som bevisar hur farligt det är där nere: Länk | |
|
Efter att jag sett några filmer från don-salvatores länk så känns ett par bucklor i kofångaren och taskigt trafikvett som trevligt jämfört med en dålig dag för alla där nere....tack för att man slipper det!! Mpower |
|
|
Det kanske är lösningen av problemet med folk som kör alldeles för långsamt? Tuta och köra på dem. Göran FWD - Nej tack! |
|
| kolla på denna: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.